sobota, 26. julij 2008

Maram in ne maram

Ne (!!) maram in nimam rada:

  • Dežja, ko bi šla ven. Recimo danes, ko sem imela dober namen, da grem na svež zrak. Rolanje bi bilo super. Pa nič.
  • Čas za moje pojme prehiteva. Neverjetno, kako hitro mine ura, dan, teden, mesec ...
  • Dolgočasnih filmov. Ta teden sem imela tri take doma. Ne maram tudi situacije, ko pridem domov in ugotovim, da sem film že gledala.
  • Psov. Ker sem mela ponoči spet cirkus pod oknom. Kaj cirkus, mesarsko klanje. Kaj mesarsko klanje ... No, saj ste dojeli.
  • Da ves čas zmanjkuje elektrike.
  • Ljudi. Tistih, ki me poznajo samo takrat, ko me rabijo. In tistih, katere vabim samo jaz, oni pa mene nikoli. Klinc vas gleda.
  • Pa še česa ...
Maram in imam rada:
  • Mir. Moj ljubi mir.
  • Otroke. Take in drugačne. Ker so otroci.
  • Kadar imam ravno prav gužve. Recimo ta teden je bil ravno pravi. Službici me zaposlujeta ravno prav, domača opravila tudi, ljudje tudi.
  • Knjige. Take in drugačne. Ker so knjige.
  • Kavo. Še vedno.
  • Živalce.
  • Mir. Moj ljubi mir.
Moji (ne)mirni dnevi se iztekajo. Moji prvi sostanovalci prihajajo domov. Po eni strani sem že malce naveličana samostojnosti. In visenja pri sosedih, čeprav je do neke meje luštno. Včasih pa vseeno paše biti otrok. Hvala vsem, ki ste me obiskali ta teden, da mi ni bilo dolgčas. :)

Uf, počasi se vračam v kruto realnost. Jutri delam. Eh. Nepričakovano. Baje je tako najbolje.

In še razveseljiva novica: Ana se je vrnila. :) Vesela sem. Res sem vesela. :)


11 komentarji:

Unknown 26. julij 2008 ob 18:16  

Tooooo! Ta komad je pa svetovn!
Katja še ne veš ne kok ti je luštn:)))

Katja 26. julij 2008 ob 18:19  

Vem, vem. ::))

Sej, a sem rekla, da mi ni? ::))) A tebi pa ni? :)

Unknown 26. julij 2008 ob 23:32  

Ne tok mi ni:)

Jorge 27. julij 2008 ob 01:45  
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
Katja 27. julij 2008 ob 19:24  

In zakaj že si ti strokovnjak za to, da bi vedel al je meni luštno al ne?

Unknown 28. julij 2008 ob 01:46  

Ne, drgač sm kemik:)

storyteller 28. julij 2008 ob 15:10  

Večinoma se strinjam. In ja, dober komad :)

Bonny 29. julij 2008 ob 12:54  

Uuuu, ping pong žogica med K. in R.
Me lajk it:P.

Ana 30. julij 2008 ob 15:32  

ej, mal sem prebrala vse za nazaj

pa sem se pri zadnjem komentarju spomnila na pink ponk, kdaj potem imava tekmo, da se pomeriva

aja, pa opazla sem da imaš med komentatorkami eno novo ano, me je kar malo zmedlo, kdaj sem jaz to komentirala

Katja 30. julij 2008 ob 17:17  

@B: Ni smešno.

@A: Kar povej, kdaj prideš. :) Je, je še ena Ana, ki tudi včasih komentira. In ni nova, je moja prijateljica že ufff let. ::))

Ana 31. julij 2008 ob 12:53  

ok, naslednji teden, če boš seveda doma in pri volji, in enako jaz

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP