petek, 11. julij 2008

Zmeda jaz, zmeda On ...

Sem, sem ... zmeda. Ker včasih pač kaj pozabim in včasih kaj zamešam ali pa kaj podobnega. Sicer načeloma mislim, da imam dober občutek za orientacijo, ampak je območje, kjer moja orientacija odpove. City park. Ko pridem iz ene trgovinice, nimam pojma kam naprej. Niti ne vem, od kod sem prišla. In to vedno znova. In znova.

Zmaga pa parkiranje v garažni hiši. Že dvakrat v zadnjem času sem pozabila, kje sem parkirala avto. Prvič zato, ker sploh nisem pomislila, da ga ne bom našla. In je bila potem cela panika, ker sva ga z mami iskali pol ure. Tudi našli. Zadnjič, ko smo šli kupit ptiča, sem nalašč pogledala katera črka je narisana in celo pot do trgovine ponavljala. Ha! Tokrat se mi to ne bo zgodilo. Avto bom našla takoj!

Kupimo ptiča. Kletko. Vse dodatke. Jaz suvereno povem, da je avto v drugem nadstropju pri črki H. Gremo tja. Avta ni. Pismo. A sem si zapomnila napačno črko? Ga je kdo ukradel? Sicer ne vem, kaj bi z njim. Rok ga je iskal, midve z A. sva stali in čakali.

Potem sem ugovtovila, da sem verjetno zamešala nadstropje. Zlomka. Avto je bil res parkiran v prvem nadstropju. Če so v garaži kamere in varnostniki opazujejo, se zagovoto, ko jaz parkiram, oskrbijo s čipsom in pivom, ker se jim obeta vsaj pol ure zanimivega programa.

Seveda sem zato tarča posmeha že cel teden. Dokler nisva šla v soboto z Rokom v BTC in sem ugotovila, da on nima pojma, kam pelje kakšno krožišče, ker ima vedno težave s tem in greva vedno vse okrog, da prideva do cilja.



Zmaga pa včerajšnji dogodek, ko smo bili zvečer pri sestri na kavi. Z Rokom sva prišla skupaj. In ko se zvečer končno odločimo, da je čas, da svoje riti premaknemo domov, mali bratec ugotovi, da nima ključa. Po silnih naporih pridemo do zaključka, da je ključ zaklenil v avto. To se mu je zgodilo že drugič v precej kratkem času. O tem, kako smo se potem tovorili domov, pa kdaj drugič ...

Zaključek: Zmeda jaz, (še večja) zmeda On ...

7 komentarji:

Glista Fashionista 11. julij 2008 ob 12:42  

Skoraj me ima, da bi vprašala, če majo kako delovno mesto fraj, za kamero, ki gleda na parkirišče :) Doza smeha vsakič, ko pride K. v Citypark :P

Sam da ste doma! :)

Izgubljena. 11. julij 2008 ob 12:58  

Tole neorientacijo v cityparku pa poznam:)) Čeprav ponosno povem, da se pa v zadnjem času kar fino znajdem med tistimi štacunami:)). Sva pa tudi midve enkrat s kolegico iskali avto v napačnem nadstropju:D. Tako, da za tolažbo - ju ar not di onli uan:).

Katja 11. julij 2008 ob 14:30  

@GF: jao, samo res. :) Pa še ne iščem tko v miru, ampak maham in panično tekam gor in dol. :)

@V: UUU, tenkju. Ker js mam vedno filing, da vsi točno vedo, kam morajo iti, razen mene, seveda. :)

tigr92 11. julij 2008 ob 16:43  

haha, ne mi rečt da je res tok kandidatk, ki se ne znajdejo v Cityparku......jst se tut ne, sam poleg tega jst sploh NE MARAM hodt v trgovine, edino z Ano je pa kr fajn, tko da pa parkiranje ma tut ona čez, kr obvlada (al pa zna bit sam tok prepričljiva=0)

drgač je pa 1h pr men maximum letanja po štarcunah, pol morm pa sladoled dobit=0)pol pa mogoče še mal=0)

Bonny 12. julij 2008 ob 09:01  

Jaz sem čist drugačna od K. - v CP točno vem, v katero trgovino grem in katere me še čakajo. Miže bi lahko hodila naokoli:) ...

Nihljaj 12. julij 2008 ob 11:09  

Tudi jaz sem bolj švoh na področju orientacije v zaprtih prostorih - zunaj, na cesti se zaenkrat znajdem čisto ok :)

Ana 12. julij 2008 ob 17:00  

Joj, jest se tutu v City Parku vedno zgubim in delam kroge po nepotrebnem. Se posebi, kadar se mi ful mudi, mi orientacija med tistimi stacunami popolnoma odpove. Se dobro, da so po stacuni info table :)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP