sreda, 23. julij 2008

Moja omara

V soboto je moja mati ugotovila, da je moja soba v razsulu. Meni se sicer ne zdi, je pa res, da se vrata od omare, kjer je večina oblačil, težko zaprejo, ker so stvari precej nametane. In je tudi res, da bi bilo treba še kje narediti red. Sem rekla, da bom vse pospravila. Med tednom, ko bom imela čas. Začela sem že v soboto, ko sem lepo, na novo, sistematično zložila nakit. Kičast nakit. Tisti, ki je kaj vreden je tako vedno v škatlicah in ga nikoli ne nosim. Ugotovila sem, da bi bilo pametno nekaj stvari poslati v koš za smeti, kar sem tudi storila. Še vedno je ostalo precej stvari, ki (naj bi) jih nosim. Ker je pospravljanje resna zadeva, sem seveda vse tudi dokumentirala.

1. uhani
Imam jih precej. Včasih sem jih imela še več. Nimam pojma zakaj. Nosim tako ali tako večinoma iste. No, po zadnjem štetju jih imam 36 parov. Kič. Na sliki manjkajo vse okrogle zadeve, nekatere priušesne zadeve in perle. Najljubši par je izginil. v bistvu je izginil le en uhan, en je ostal in sedaj sameva čisto spodaj na sliki.



2. prstani
Teh je bore malo. Večinoma tako ali tako nosim tri, ki so stalno na rokah in se ne premaknejo. Imajo pa vsi prstani svojo zgodbo. Najljubši mi je sicer stekleni modri, ki ga bolj redko nosim, ker je precej velik in se bojim, da se bom kam zataknila in ga zlomila. In na darila se vedno pazi. :) Tale z uro je bil moja velika želja pa ga nikjer nisem dobila. Oziroma nisem dobila takega, kot sem si ga želela. In tale dotični je bil tudi precej drag. Nosim ga pa itak ne. Logiš. Mali črni je iz Španije, tisti z vzorcem v spodnji vrsti je iz Grčije. Skrajni desni v sredinski vrsti je prstan razpoloženja in se različno obarva.



3. zapestnice
Niso nič pretresljivega. :) Zapestnice pač. :)



4. laki za nohte
Se skrivajo v posebni škatli in so različnih barv, velikosti in kakovosti. Pri lakih nikoli ne veš, kako obstojni so. Lahko je tisti za 1.5€ veliko boljši od tistega za 10€. Tako da ponavadi prevlada barva.



In moji novi trije lakci. Srednji na nahotnih izgleda lepo in imam že določene namene z njim. Zadnji, katerega barve ne znam definirati, tudi ni tako živahen, kot zgleda na prvi pogled.



5. gloss
Včasih imam kakšno obsesijo in moram imeti pri sebi stalno te male zadevice. Ta dva sta mi najljubša. Manjši ima super metlico, obožujem namreč gloss, ki ima krtačko (ali kako se to reče). Od večjega sem pa odvisna. Ni kaj.



6. mleko za telo
Eno in edino. Ljubše mi je tisto za normalno kožo, ker lepše diši in se lahko uporablja vsak dan. Tisto za občutljivo kožo je premočno. :)


7. šampon
Je pač šampon. :)



8. najljubša kozmetika spljoh




O sebi sem napisala več, kot prej v celem letu. Itak sem ugotovila, da nikoli ne pišem o "ženskih" stvareh, tako da je bil to sedaj en velikkk odmerek za naprej in nazaj. :) Verjetno je krivo to, da sem sama samcata doma. Verjetno. :) In ja, sobe še nisem pospravila. Razen tistega, kar je bilo storjeno v soboto.

14 komentarji:

Glista Fashionista 24. julij 2008 ob 11:06  

Hm, a so to razprodaje? :P Vzamem uhane levo zgoraj, levo spodaj, desno zgoraj ... :D Zdaj vem, da če mi bo kdo rekel, da imam ful nakita - pokažem tvoje fotke :P

Weleda? Vedno gledam, nikoli kupim. Zdaj bom :)

Nihljaj 24. julij 2008 ob 11:19  

A tisto mleko za telo Bepanthol je fino? Imela sem tester, ki se baje nanese po britju ali sončenju in fino pomiri kožo in je bil res super ...

Katja 24. julij 2008 ob 11:24  

@GF: Lahko bi bile. Enkrat sem že imela tak dan, da sem vse razdelila. :)Kupi, kupi ... meni je všeč. :)

@N:Ja, ful je v redu. Ti ne bo žal, če ga kupiš, čeprav je malce dražje. Dobiš ga pa v lekarni.

Ana 24. julij 2008 ob 11:46  

Ves kaj, glede na to, da se itak kmalu selis v drugo sobe, se ti te sploh ne splaca pospravljat. A ni res? ;)

storyteller 24. julij 2008 ob 11:46  

Katja, glede nakita mi lahko konkuriraš! :) Čeprav imam uhanov najbrž več kot ti, imaš pa zato ti definitivno več prstanov! Moji prsti so tako kratki, da mi bo pasal le poročni prstan. Hehe ;)

So mi pa všeč veliki prstani in sem si jih nekaj časa kupovala (in nikoli nosila), na koncu sem jih pa podarila prijateljici.

Sama velikokrat kaj (nakit, obleke) oddam, pa tudi kakšno novo stvar na ta način pridobim. Je zabavno. Mogoče pa res kdaj na blogu organiziram razprodajo :D

Katja 24. julij 2008 ob 11:53  

@A: Se strinjam. Bom upoštevala. Vsaj zaenkrat zgleda, da bo temu tako. :)

@ST: Ooo, se spomnim tvojih uhanov. Mislim, da si v krepki prednosti. Js mam sedaj ogledan en hud prstan ... samo pssstttt ... ga moram kupit na skrivaj, ker sem obljubila, da ne bom več zapravljala. :) In kar čakam, da boš spet kaj objavila na to temo.

Zadnje čase sem čudna. Vem. ::))

storyteller 24. julij 2008 ob 13:14  

Nisi čudna, zakaj? Res je, da te ne poznam, ampak tudi sama pri svojih postih opažam nihanja in verjamem, da si lahko kdo, ki me ne pozna o meni ustvari drugačno sliko oz. tako, ki jo zase ne bi takoj podala pod svoj opis. Se mi zdi, da izpadem mahnjena na obleke ipd., ampak zase menim, da na tem področju ne iztopam ravno (vse je v mejah normale) ;)

Bimmer Girl 24. julij 2008 ob 14:13  

Uuu, uni prstan je bil pr meni cel čas - kakšen že? Ko sm ti na predavanju rekla, da sm ful slabe volje, pa je prstan potrdil. In pol obratno tudi :) Pameten tale prstan ;)

Jaz pa nosim vedno samo 2 prstana - od brata in od fanta. Kupila ne vem, če sem si ga kdaj, hehe.

Uhane sm - moje najljubše - v zadnjih 2 mesecih zgubila (tako kot še ogromno drugih stvari!) in imam že 2 nova najljubša, jej :)

Zapestnice pa - samo da so debele in da jih je ful :)

Imam pa fetiš na pase. To poletje jih moram res 1x dat skupaj in slikat :)

Bonny 24. julij 2008 ob 14:30  

Definitivno podpišem Ano.
BV pospravljat:P.

Katja 24. julij 2008 ob 15:57  

@ST: Imaš prav. ;)

@A: Ja, kaže že nekaj, samo sem izgubila listek, kjer piše kaj pomeni določena barva ... ::)) Tvojo obsesijo s pasovi pa poznamo, hehehe ... ::))

@B: A si že pobelila sobo?

Bonny 24. julij 2008 ob 16:59  

Khm.
(blush:P)

Ana 25. julij 2008 ob 04:00  

Weleda, vedno kupim!
Drugace pa, imas kar veliko robe, sploh se ti zdej ne bom upala nekaj ponuditi.

Aja, jaz prihajam domov, zdele 5 ur cakam avijon, pomoci ob 22-23ih znam biti ze doma.

Zapestnica pa ni samo zapestnica, zdej sem si priskrbela eno, ki ima v sebi posebnega duha, ja ja, prav zares.

Katja 25. julij 2008 ob 08:47  

@B: hehehe, se mi je zdelo. :)

@A: Jeeee, domov prideš. Kullll ... Ej, nič bat, meni lahko vse ponudiš, nisem zahtevna. :)

Bonny 25. julij 2008 ob 21:56  

Če ša oči samo okol za gobami leta. Nima časa, je tolk zaseden:P.

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP