četrtek, 24. julij 2008

Nujno!

Urgentno iščem nekoga, ki bi namesto mene pokosil travo.

Dejstva:
  • Rože zalivam.
  • Psa peljem 3x na dan na sprehod. Ptiča sta še živa.
  • Pošto redno pregledujem in jo nosim naprej (očijevo pošto, ki jo dobiva za društvo).
  • Oprala sem že večino umazanih oblek.
  • Redno pospravljam posodo (haha, ki je sploh ni).
  • Lepo sem posušila ves plesniv kruh (in ga bom nesla stari mami), ki je bil v posodi od ponedeljka. Danes sem si šla prvič kupit novega.
  • Ne kuham. Ta teden sem že 3x jedla pico. Včeraj sem hotela kalamare pa je bila moja najljubša hiša prehrane zaprta. Jedla sem pico, ampak je bila dobra. Do nedelje bo verjetno na jedilniku toast. Oziroma načrtujem pobeg od doma. Razen če me kdo povabi na kosilo?
  • Pogledala sem rekordno število filmov. Imam še dva nova. :)
  • Uuuu, prvič sem vložila kumarice. Upam, da so v redu. Nisem še pogledala. Ostalo zelenjavo (velike kumare, buče in solato) sem razdelila. :)
  • 3x!!!! 3x!!!! sem bila že pri stari mami. In grem danes še 1x, ker sem jo ravno peljala k teti. Če se bo oči čudil, kako sem lahko v treh dneh naredila 289 km je to samo zato. :::))
  • Sicer pa imam doma 2 avta in sem sama. Kadar pa človek rabi avto, ga pa seveda ni ...
  • Mami me je prej klicala, da je slabo vreme. Baje je naveličana. :) Jojmene. Brat mi pošilja samo fotke. :)



No, ne pozabimo na vodilno misel tega posta.
Iščem nekoga, ki bo namesto mene pokosil travo. :) Malce se nagibam k sosedu, če ne bo druge varinate. Morda se zadeve lotim sama. Ufff ...

8 komentarji:

Bonny 24. julij 2008 ob 16:59  

LOOOOL!
Fouš sem ti --> prepoznala sem pico. Za te školjke bi ob polnoči vedela, kam sodijo:).

Nihljaj 24. julij 2008 ob 18:09  

Spominjaš me name pred enim tednom - izgubljena v nulo, a sem preživela :) In celo jedla haha. Kruh pa je splesnel le x.

Travo pa pokosi sama, saj je prav fino (govori nekdo, ki je to počel enkrat v življenju in nikoli več) :)

tigr92 24. julij 2008 ob 20:58  

hej

travo je pa ja fajn kosit (no, odvisno od kosilnice)

jst sem pa dan 1. do zdej čist vse sama skuhala kosilo, ati pa mami sta se šla kopat, pa sem bla sama=0)

Katja 24. julij 2008 ob 22:10  

@B: In kam sodijo? AAaaa? :)

@N: Hmmm, sej najbrž smo vsi na istem, glede na to da smo očitno precej razvajena bitja. :)

@T: Pridna, pridna. In kaj si kuhala? Ma pri nas je ful zoprn teren, ker je večinoma mal hribča pa ful grmovij in je ful težko kosit.

Unknown 24. julij 2008 ob 22:46  

Luštn, luštn. Gode se ti.

tigr92 25. julij 2008 ob 08:37  

Fašerano mešo pa špagete=0)

ampak je blo dobr=0)

Katja 25. julij 2008 ob 08:45  

@R: Nič mi ni hudega. Včeraj sem kar padla v posteljo zvečer, nisem imela časa, da bi me bilo strah.

@T: Pridna, pridna. Samo da Ane ni, že znaš 1000 novih stvari. :)

Bonny 25. julij 2008 ob 21:56  

Kapra. Itak:).

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP