torek, 8. julij 2008

Ana se javlja ... - četrtič

Nedelja, 6. 7. 2008
Ok, nedeljo smo preživeli na zelenem otoku, na velikem koralnem grebenu, tja smo šli s katamaranom, tam sem šla na ogled grebena, koral in podvodnih živali s podmornico in kasneje še z ladjo s steklenim dnom, oboje mi je bilo ful všeč. Videla sem želvo, vse barve ribic, skata, takšne in drugačne korale. Fajn je bilo. Potem sem si se sposodila opremo za potapljanje, se opravila, odšla v vodo in se nisem uspela zmočit, ker mi je bila premrzla. Pa še bala sem se glede morskih psov, ker je en skočil v vodo in pogajsnal po tleh s trebuhom in je krvavel, to je bilo pa pol mal skeri. Kaj smo delale zvečer? Ja, pojedle smo 2 litra sladoleda in se bale, kako bomo preživele noč, ker pač, sladoled lahko da bi bil kaj čuden. Pa k sreči ni bil.
Ponedeljek 7. 7. 2008 Danes smo šli ze ful zgodi v deževni gozd. Peljali smo se z vlakom nad enimi prepadi, nato z gondolo nad gozdom, to je bilo ful hudo, potem pa še k aboruiginom, dobila sem face painting, aja, pa ta kraj se je imenoval Kuranda.
Zvecer smo šopingerale in igrale osla, iz stola sem po nesreci padla na mizo, hehe, vneta igra je bila ...
Torek 8. 7. 2008
Danes pa jungla, videla 2 kači in 3 krokodile. Kradle smo kokose.


Zdaj pa je šla Ana v puščavo in se verjetno kakih pet dni ne bo javila ... Bomo videli. ::))

4 komentarji:

tigr92 8. julij 2008 ob 18:45  

Dans ko smo se zadnjič pogovarjal z njo po mailu, smo ji naročil da more domov pridt, da nej ne ostane tm, kljub temu da jo majo Aborigini že za svojo.........sj se spomnete (če ste gledal pirate) kaj so nardil z Jackom Sparrowom...=0)

Katja 9. julij 2008 ob 10:25  

Hahaha, dvomim, da bo tam ostala. ::)) Je preveč fino tukaj pri nas. ::)) Čeprav res zgleda, da so jo vzeli za svojo.

tigr92 9. julij 2008 ob 11:14  

Glede na njene smsje, pa vse te maile, ko piše kako je navdušena, človek komot pomisle, da bi mela tak namen.

Ampak itak da bo domov pršla, ko jo tuki čakata Tedy pa Mili, če bi mela pa še njiju tm, bi pa verjetno kr mal podalšala, ...ostala pa sigurn ne....ko pol bi pa že mene pogrešala=0)

Bonny 12. julij 2008 ob 08:56  

@ T.: Eh, jo bo kakšen domorodec ostro pogledal, bo takoj doma:P ...

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP