nedelja, 13. julij 2008

Ana se javlja ... - petič

Sobota, 12. julij 2008 ob 11.31
Po parih dneh se vam zopet javljam. Preživela sem preizkušnjo puščave. OK, ko smo pristali v kraju Uluru, je bil vse okoli mene pesek. Že isti dan smo pri belem dnevu občudovali goro Uluru v daljavi, in smo se tudi pikcrale. Vse smo imele iste majice. Potem smo že isti dan šli pogledat goro tudi od blizu. Jo obhodili 1/3, nato pa šli malo stran in začeli opazovati sončni zahod.
Potem smo se peljali 80km stran na eno farmo, kjer smo bili nastanjeni za 2 noci. Drugi dan zjutraj, ko sem se zbudila, sem oblekla majico, kratko majico, dolgo majico, flis in bundo, ker je bilo tako mrzlo, čez dan pa sem bila v kratkih hlačah in mikici. Fantastično. Zjutraj smo gledali sončni vzhod, nato šli plezat na goro Kata Tjuto, bilo je vroče, strmo in neverjetno lepo. Barve tu so čudovite.
No, pa se 100 drugih stvari se je zgodilo, ne vem zdele vsega, v glavnem gora Uluru je fantastična, navdihujoča, mogočna in neverjetno mogočna. Potem smo se po parih dneh odpravili na dolgo vožnjo proti jugu. Najporej 800km do kraja Coober Pedy, ki je podzemno mesto, spala sem v enem rovu, v jami, halooo, preživela sem.
Danes pa 600 km do kraja Port Avgusto, kjer sem sedaj pri eni familiji in je ful fajn.
V glavnem, tako dolga vožnja je bilp posebno dozivetje, ob cesti živi kenguruji, ob cesti mrtvi kenguruji, ob cesti same kosti in odpadle gume in nič drugega. Res puščavo doživiš v vseh svojih razsežnostih, voziš se cel dan z eno kripo, ki ne gre hitreje kot 100km, prtljago imas privezano na strehi, vse šipe v kripi ropotajo, brez klime, vse je zaprašeno, ker ima kripa toliko šprajn, pa smo vseeno prišli na cilj in sem prezivela.

Bravo jaz.

Jutri napredujemo do Port Perieja in naslednji dan do Adeleid. V ponedeljek pa bom ze v Sydneyu.

Lep pozdrav do takrat, ko bom spet našla kej socializacije in računalnik.
Imam se neizmerno lepo.

Še to - telih pet dni v puscavi je nekaj izmed najlepših dogodivščin, kar sem jih doživela, ker je puščava res fantastična. Ne znam razložiti, vendar vse te barve na nebu, v skalah, pesek, slana voda, zvezde na nebu, nepredstavljivo in nepozabljivo.

Aja, še to, sem šele na polovici potovanja.


0 komentarji:

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP