torek, 15. julij 2008

Nora nedelja s torkovega vidika

Nedeljsko jutro je bilo precej običajno. Kavica. Majhen prepriček. Nato sem šla v gasilski dom zalit rože. Spet kavica, ker sta vstala A. in R. Potem kosilo. Malo branja. In nato nevihta. Zmenjeni smo bili, da gremo k sestrični, ker je imela rojstni dan, nato pa gre ona k nam na počitnice. Ker je bilo vreme slabo, smo počakali, da je zoper posijalo sonce. Kaj hujšega ni bilo, dokler se nismo peljali v Kamnik. Očitno je bilo tam precej hudo. precej je seveda zelo mila beseda za tisto, kar smo videli. Slike so nastale potem kasneje, ko smo se vračali domov. Na poti tja, smo samo s odprtimi usti in občasnimi "Ne morem verjet!". Slike so nastale med vožnjo, zato so nekoliko ...


Potem smo šli k B&B na kavico. In ker nesreča nikoli ne počiva. Oziroma, ker se fantje radi igrajo in nagajajo puncam, smo zabredli še v eno težavico. Upsi.


Vseeno smo si skuhali kavico. Dobil jo je tudi (presenetljivo) prijazen in simpatičen policaj.

Sicer je bil pa skrajni čas, da se odpravimo domov. Zvečer smo (so) delali palačinke. Po katalalogu sem na hitro naročila dva laka za nohte, vazelin in sprej.

Dan je bil prijetno stresen. Vsi dogodki pa vseeno niso za v javnost. :) Torej, danes je torek. Sestrična je še vedno na počitnicah, zato sem že tri dni stara 10 let. Danes gremo v kino. :) In the najbolj pomemembna stvar: MOJA MUTI ima danes rojstni dan. :)

Hepi brzdej!

5 komentarji:

Izgubljena. 15. julij 2008 ob 17:29  

Madonca... Na Bledu ni bilo niti pet odstotkov tegale pa še tole ni primerljivo s tistim, kar naj bi se dogajalo na drugih koncih Slovenije...

Katja 16. julij 2008 ob 09:12  

Ja, res je. Je bila kar hudih tistih 10 minut al kolk časa je trajalo. Meni je bilo že to, kar sem videla, čist preveč. :)

Bonny 16. julij 2008 ob 22:33  

Ooooo, Vađajna je Blejka! Nisem vedla! Če bi, bi se k tebi narisala v nedeljo na en sok, zdej ko imam obdobje spoznavanja blogerk:).

Bonny 17. julij 2008 ob 12:12  

Mea culpa - pozabila sem: Rozi, vse naj, naj:)!

Katja 17. julij 2008 ob 18:10  

Hehehe ... ji bom predala voščilo. :)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP