torek, 1. julij 2008

Ana se javlja iz Avstralije - prvič

Kar precej govora je bilo o Aninem odhodu na potovanje po Avstraliji. In kako se Ana ima? Kaj počne? Kaj je že zakuhala? Je pridna in se javlja. Pravi, da za pisanje bloga nima časa, zato bom jaz objavljala njene maile oziroma odlomke njenih mailov. :) Jaz se zabavam ob branju njenih dogodivščin, zato vsekakor priporočam v branje. :)

28. 6. 2008 ob 6.29
Tehnologijo obvladam, sem ze najdlan komp pa meil, da vam pisem.
Prtljago sem ze oddala, tehta natanko 13,9 kg, zjutraj je bila panika pa sem se en polover not potlacla. Zdej se eno urco pocakam potem pa viuuu, proti dol.

29. 6. 2008 ob 11.44
Zdaj smo ze lep cas v seulu. Pri nas je ura ze 18.30, nekaj cez 20.00 imam let za Brisbane.
Polet iz Zuricha proti Seulu je bil neverjetno, neverjetno naporen, dolg, mucen. Na letalu je vse zelo utesnjeno, res zelo malo prostora. In potem se vlece, vlece, vsaka minuta traja neverjetno dolgo. Poleg tega da so bili na avijonu ene 20 evropejcev, je bilo vseostalo kitajcki, korejcki in japoncki. Zraven sebe sem imela enega atkota, in na koncu sva se ze kar lepo pomenila, kaj je slovenija in kaj je seul. Hrana pa, najprej sem vzela korejski menu, in sem dobila salcko ene sladkorne pese prepojene z eno florestencno barvo, potem je bilo ena salcka riza, ena salcka z mesanico mesa, gob, repe, in kuhanega kolerabjega zelenja, neverjetno cudnega okusa, tuba mezge pa je bila neverjetno pekoca. Jaz sem jo iztisnila eno kapljico, ostali domorodci pa vsi pol deci, res neverjetno kaksne zelodce imajo ti ljudje. Potem je bil moj drugi menu, ki sem ga jedla, evropejski, ki pa je bil razen mini jogurta in sadne kupe, tudi bolj zanic. Aja, pri prvem menuju sem imela se eno ribjo juho, vse ok, zelo okusno, ker je pac meni morski okus dober, sam molrske trave/solate notri pa res nisem mogla jesti. Drugace pa, je zelo fajn, nismo imeli kaksnih silnih turbolenc, site smo, pijace imamo dovolj, toliko kot kupimo toliko pojemo in popijomo, ostalo pa takoj zavrzemo. Je pa nekaj, pregledujejo nas kot najhujse kriminalce, na vsakem letaliscu po 4X do 6X, res neverjetno, nekateri se morajo se slect, jaz jim pa ne zgledam sumljiva. V zurichu sem porabila ves denar, ker je bil za porabiti, ker se mi je ze tako predolgo valjal doma, zato sem si kupila uro, bravo jaz, sploh nisem veliko izbirala, samo kupila sem. Vreme je ok, zelo prijetno za potovanje, je pa spet nekaj, na vseh letaliscih in avijonih neverjetno veliko lavfajo klimo, zato sem ze mal cudna, smrkava in, tko cudna, enkrat rata vroce, drugic pa spet mrzlo. V glavnem nic nam ni hudega, znajdemo se kot bi bile vsak dan na potovanju, vse se lepo zmenimo in se usklajujemo, v glavnem, kmalu, nasi uri tu, on 7.00 bom ze v brisbano.

1. 7. 2008 ob 13.40
No nekaj najpomembnejsig informacij: Naslednji vcerajsnji oz predvcerajsnji let is seula v brisbaneje trajal zopet 10 ur, ampak ker sem sedela ob prehodu ob meni pa je bil tudi free sedez sem se lepo razkomotla cez oba. Nihce mi ni nasprotoval, prej zavidal.
Že v naprej se opravicujem za slovnicne napake, vendar pisem hitro in se tipkovnica je drugacna.
No ko smo pristali v brisbanu, smo najprej prestali 5 temeljitih pregledov oseb in prrtljage, dobesedno psi kar plezajo tu po ljudeh in te ovohavajo, ce bi slucajno tovoril kaksno hrano, ker je to strogo prepovedano. Potem smo prispeli s transferjem v hostel. Bila sem ful razocarana ker je hostel v bedu, no sej zdej ugotavljam da sploh ni, sam vceraj sem bila tako zmatrana, da mi je bilo vse bl tak tak. Sedaj smo nastanjeni v kraju West End (in tak je tudi ta kraj v resnici), bl divji in tak neki posebnega, full drugacen, hje pa je kak kilometer pod centra, kjer je pa full lepo.
Vceraj smo tako sprehajale cez ene parke, ki so tu ogromni, v parkih so bazeni kjer se lahko kopas, narejene so ometne plaze, vse je zastonj, in vse zelo cisto. Potem smo bile izmucene in sle ze ob 8.00 spat. Danes vstale ob 8.oo in odsle na zajtrk nato pa v botanicni vrt, kjert smo sle na vodeni ogled, res lepo, ce se le nebi v mojih rokah znajdel pajek, kar je povzrocilo da sem glasno zakricala in vse odvrgla kar sem imela v rokah, ustrasli so se vsi, celo vodicka, sedaj pa se mi vsi smejijo/ no po tem dogodku se vsi ze cel dan praskajo, zaradi strahu da kaj leze po njih. Potem smo sle na voznjo po reki, in smo se vozile od 14ih do 20ih, res fantasticno, mesto smo dozivele na vse mozne nacine.
Vmes smo sle se na spagete.
Zvecer sem posnela res nekaj fantasticnih fotk, kar je povzrocilo da me je sofer ladje kregal, ker nebi smela s flesem, ker kao to mot druge sferje, ker si tako posiljajo ene znake, ja pakaj ce pa nisem vedela.
no izmucene smo prispele v hostel, kjer smo sle vse v kopalnico, in ravno jas sem taka ki vrata zaprem tako talentirano da ostanejo zaklenjena odznotraj notri pa nobene, haloooo.
V glavnem, ce bi me zdele kdo prasal koliko casa sem tu bi mu odgovorila da ze sigurno 14 dni, sem pa se le 2 dni.,
Res fascinantno je vse kar imas pred ocmi, npr sredi mesta folk pleza v gore in to mnozicno.


16 komentarji:

Bimmer Girl 1. julij 2008 ob 18:15  

Nice :) Tak bom jaz poročala z Londona čez en mesec :P

Nihljaj 1. julij 2008 ob 19:01  

O, torej si obetamo same potopise :) Kako bomo dolgčasni tisti, ki ostajamo doma haha.

Sicer pa, kako dolgo bo Ana v Avstraliji? Šla je s kolegicami ali sama?

tigr92 1. julij 2008 ob 20:41  

Ana bo do 25.v Avstraliji.

Šla je na svetovni dan mladih, na konc pride tja papež, prej majo pa tako turistično popotovanje...

tigr92 1. julij 2008 ob 20:43  

do 25.7.=0)

Katja 1. julij 2008 ob 20:45  

O temle papežu pa js nič ne vem. :D

Bonny 1. julij 2008 ob 21:21  

A bi lahko A. še mene dodala na mailing listo?
Prosiiim!

Katja 1. julij 2008 ob 21:24  

Sej bere moj blog. Mogoče te usliši. Sicer bom pa večino objavila, tako da ne boš nič zamudila. ::)))

Bonny 1. julij 2008 ob 21:38  

Ana, usmili se me:P ...

Bimmer Girl 2. julij 2008 ob 11:41  

Ej "naša" Maruška je šla tudi v Avstralijo. Verjetno tud na to stvar. Sam tko, sm se glih spomnla :) Mogoče jo bo pa spoznala :D

Katja 2. julij 2008 ob 11:44  

A res? Ej zadnje čase je Avstralija ful popularna. :)Ne vem kje si ti London našla ... :::)))

Bimmer Girl 2. julij 2008 ob 11:47  

Sej Martin bi šel tudi v Avstralijo, ma meni je predaleč :P Sej zdej greva sam na ogled Londona, pol bova pa vidla ;)

Bonny 2. julij 2008 ob 21:50  

Maruška in papež?
Ne vem, če je to možno. No, meni se ni zdela nikoli cerkveno usmerjena. Toliko o mojem poznavanju ljudi.

Ana 3. julij 2008 ob 09:18  

oj, o papezu tudi jaz se nic ne vem

ej kulsko je

katka, ti si zakon

Ana 3. julij 2008 ob 09:19  

oj, bonny, naslednjic dodam se tebe

danes sem preppzno opazila

Katja 3. julij 2008 ob 12:39  

Hvala, hvala ... ::))

Bonny 3. julij 2008 ob 20:12  

Jeeeej, A., hvala!

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP