sreda, 2. julij 2008

Ana se javlja ... - drugič

četrtek, 3.7.2008 ob 8.12
Včeraj, v sredo torej, se nam je pridruzila še Kristina. Šli smo v center s koalami, to so res super živalce, šla sem se tudi slikat z njimi, tako da sem jo pestovala. Ne vem kaj je bilo narobe z mojo, ampak bila je stupi dupi neumno razpoložena in me je sprevljala v neprijeten položaj. Hm, kasneje sem izvedela, da je bila koala baby and very hungry, tak da hahahahaha ...
Potem sem držala še kenguruje, teh sem se malo bala, ker so imeli ful strašljive kremplje, sprehajali pa so se prosto.
Koale so drugace majhne živalice, zelo tezke in trde, res zanimivo.
Danes, torej četrek, smo sli v sea world, kjer sem videla morske pse, delfine, severne medvede, pingvine, vse živo. Bilo je prekrasno, nepozabno. Šla sem gledat predstavo, kjer so nastopali delfini, res neverjetno, bila sem čisto ganjena po tem kresnem njihovem nastopu.
Drugace pa se imamo fajn, jem skos, vse zivo, tak kot vedno, hlace pa že plešejo. Vreme mi je ok, skos je sonce, piha ker je ob morju, pa tak je prijetno, ker ni vlažno. Res prijetno, nosim pulover, kratke hlače ali pa dolge hlače. Drugac pa tukaj vidiš od oblačil vse živo. Ljudje, ki so domačini so oblečeni takole, tanka kiklca ali pa minič, potem pa kosmatene čevlje do kolen, spet drugi pa bunde, res zanimivo, to se zelo zmrznjeni ljudje.
Vceraj sem videla v eni izložbi ful kjuti kostim rdeče barve, ravno zame, drugac ga bom dala pa v priporocilo za naše slovenske stevardese.
Danes pa me je en pelikan napadel, ker sem pac sitna.
Kaj je še takega ne vem, lepo se imamo, sicer je vse zelo drago, ampak kaj naj zdej šparam, ko sem pa že tle.
...


Brez komentarja. Slika pove vse. :)



10 komentarji:

Izgubljena. 2. julij 2008 ob 11:53  

Oh, kako mora užiiivaaat :).

Unknown 2. julij 2008 ob 11:57  

k jo tkole šlatajo

Bimmer Girl 2. julij 2008 ob 12:24  

Luškano! Sam a ni zdaj tam zima? A majo tud zime tko vroče? Srečkoti :P

tigr92 2. julij 2008 ob 13:33  

hej, Katja, kje si tole najdla, men tistga naslova ko mi ga je Ana poslala noče odpret.....XD

Katja 2. julij 2008 ob 13:37  

@V&R: Ja, vajina kombinacija je točno to, kar sem mela tud js v mislih. :)

@A: Baje temperature ful nihajo.

@T: Men tud najprej ni hotl odpret, pol sem pa neki mutila in je šlo. Ti pošljem na mail, zdej sem se spomnila, da mam tvoj mail, ker sem hotla pridt do tebe pa mi tvoj brat noče dat tvoje cifre.

C. 2. julij 2008 ob 19:20  

Medvedko pa ve kje mora zagrabit! :lol

Bonny 2. julij 2008 ob 21:50  

Ana, fouš sem ti, kolikor imam las na glavi:).

@ C.: Khm, LOL!

Ana 3. julij 2008 ob 09:20  

pocasi sem jaz iz dneva v dan sama sebi bolj fols, v glavnem, ej, tle je abnormalno zakon in noro in lepo in dogaja

vsak dan preseneca

noro brez primere

Katja 3. julij 2008 ob 12:38  

:::::))))

tigr92 4. julij 2008 ob 11:02  

Ko bom velika bom šla v Avstralijo.......=0)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP