torek, 22. julij 2008

Mešani občutki

V nov dan se prebujam z mešanimi občutki.



  • Starši so na morju. Občutka svobode pa ni. Zjutraj se zbudim. Pogledam na uro in si mislim, da bi bilo bolje, če bi vstala že prej. Nahranim živalce, psa peljem na sprehod, pogledam kaj je še za naredit, si skuham kavo in se usedem pred računalnik. Čaka me veliko dela.
  • Dobila sem novo službo. Zvečer (včeraj) ob 20h (???) sem imela kao razgovor. Z novim šefom sva se že večkrat slišala po telefonu, včeraj pa sva se dobila na kavi. Moj novi šef je mlad, simpatičen, zgovoren ... Čas je minil, kot bi mignil. Me je kar prepričal, da mu zna uspeti. Ampak mene itak ni težko prepričati.
  • A katera rabi službo? :)
  • Včeraj sem šla v trgovino po nekaj malenkosti. Pred trgovino me prijazno pozdravi gopodič, poklicni prosilec za denar. Sicer nisem nikoli nesramna do teh ljudi, jih ne ignoriram, ravno strašno prijazna pa tudi nisem (ali pač). No, ob izhodu mi poba reče, da naj kar pogledam na račun, ker to mora biti pa res čudno, da ni nič drobiža ostalo. In res pogledam na račun. Smrklja prodajalka mi je zaračunala še cigarete. Sem šla nazaj. Dobila 2.20€. Poba je dobil 1€ in oba sva bila zadovoljna. Milsim, gospodična prodajalka je dotalno glupa, ker niti ni delala skesanega obraza. Točno je vedela, kaj je naredila. Smrklja. Fujinfej!
In še vprašanje: Kateri poklic je najbolj zanimiv? Najboljši? Ohinsploh ...

15 komentarji:

Bonny 22. julij 2008 ob 10:49  

Nehi jamrat nooooo:).

Jaz sem bila pa zadnjič zopet na sladoledu v svoji najljubši slaščičarni in sem poleg dveh kepic sladoleda dobila še dodatek - dolg črn las, ki ni bil moj (ker je bil čisto na dnu skodelice). Valda me je odneslo nazaj noter in ko je prišel čas računa, je natakar rekel, da tistih dveh kepic ne bo zaračunal.

Mislim, zastonj bi moral dat celotno porcijo, ne pa le ne zaračunat tistih kepic z dodatkom. K da sem jih mislila plačat ja:S!

Iščem novo slaščičarno.

Katja 22. julij 2008 ob 11:52  

Sej ne jamram noooooooooo ... Nisem hotla bit osladna in cukrasta, pa sem ubrala drugo pot ... ::))) Se nič ne pritožujem. :)

A to v najini slaščičarni???? Nooo, kateri je bil tokrat s tabo? ::))

Glista Fashionista 22. julij 2008 ob 12:56  

Joj, in še cigarete za povrh? Bitch!!

Jz iščem službo :)

In katera je ta slaščičarna??

C. 22. julij 2008 ob 21:51  

What kind of job? :) Službe sicer ne rabim še ene, € se pa ne bi branila :)

Bonny 23. julij 2008 ob 15:32  

@ K.: Isti, vedno je isti z menoj:P.

@ GF.: G & M al M & G, ne vem točno. Lokacija: Domžale.

Bimmer Girl 23. julij 2008 ob 16:58  

Jaz rabim službo!!! :)

Bimmer Girl 23. julij 2008 ob 16:59  

Aja, katera služba je najboljša? Hmmm, meni je do zdaj najbolj všeč ta, katero mam trenutno ;)

Katja 23. julij 2008 ob 18:05  

@GF: Sej ti maš službico? A nisi več zadovoljna?

@C: Tuki je bolj veselje kot denar. ::)))

@B: In kaj novega? :)

@A: A ti tudi? ::))

Ko bo prva delavnica za menoj, jo bom priporočila tudi vam, da vidim, če je sploh ok. Da ne bom potlej kaj kriva ... :)

Glista Fashionista 24. julij 2008 ob 11:04  

Iščemo novo. Vedno :)

Delavnice? Sliši se ZELO zanimivo. Hočem vedet več!! :)

Katja 24. julij 2008 ob 11:24  

Delavnice za otroke. :)

storyteller 24. julij 2008 ob 11:36  

Delavnice za otroke?! Jeeej, sem nekaj poletij to počela. Zanimivo in zelo zabavno :)

storyteller 24. julij 2008 ob 11:42  

Aja... jaz bi delala kaj v povezavi z otroci do 10 leta starosti (če že govorimo o delavnicah), bila bi stilistka pri kakšni modni reviji, mika me film, gledališče (več možnosti sodelovanja), delala bi na radiu, bila bi tur.vodička (še raje bi snemala oddajo na Travel Channel), bila bi organizatorka dogodkov (tudi porok), zanima me notranje oblikovanje... in, ker rada izdelujem 'stvari', bi rada nekoč kaj svojega tudi prodala :) Mah, teh stvari je preveč.

Katja 24. julij 2008 ob 11:55  

A res? Kaj točno si pa počela? :)

Hmmm, vse kar si naštela, se sliši SUPER! Ah, bi bilo prelepo, če bi človek res imel sanjsko službo ... pa vedno kaj vmes pride ... :)

storyteller 24. julij 2008 ob 13:10  

Si že slišala za oratorij?

Sanje nam nihče ne more vzeti, naša naloga je, da se jim čim bolj približamo. Če nam ne rata, imamo pa hobby-je :)

Katja 24. julij 2008 ob 15:59  

Poznam ja. Samo nisem nikoli sodelovala. Je pa baje zanimivo.

Res, treba si je naredit tako, da delamo kar je zanimivo, drugače umreš od dolgčasa/nezanimanja/rutine ...

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP