četrtek, 3. julij 2008

Na obisku (spet)

Tale obisk sem opravila že v soboto. Ampak ob zgoščenosti dogajanja zadeva še ni prišla na vrsto. Zdaj pa bo treba objaviti dokazno gradivo, ker se zadeve spreminjajo s svetlobno hitrostjo in po vsej verjetnosti kmalu pridejo že nove fotke. Torej, v soboto sem šla na k B&B na kosilo. Če sem bolj natančna, kosilo sem prinesla jaz. :) V stanovanju se dogaja. Sedaj je že kar precej opremljeno in zato tudi bolj zanimivo. Nekaj podrobnosti ... Po mojih strokovnih ugotovitvah je opremljanje stanovanja zelo zanimiva stvar. V tem trenutku kuhinja ni več po delih, ampak je že sestavljena. V kratkem podokumentiram tudi to. :)

Takole izgleda dvosed. Če pridem na obisk in gledamo tv, moram sedeti na tleh. :)


Luči prvič.


Luči drugič. Vanje je namreč moja sestra naravnost zaljubljena.


Kuhinja prvič.


Kuhinja drugič.


Improvizirana jedilnica.


Balkon prvič.


Balkon drugič.


WC (samo za to, da ju jezim). :)



8 komentarji:

Bonny 3. julij 2008 ob 20:09  

Luštno.

Jaz sem bila tudi včeraj na obisku pri bratrancu, ki si tudi ureja gnezdece. Zgoraj nad njim in njegovo punco ima stanovanje še njena sestra, ki se je pa res full vrgla v obnovo in sem ji čist fouš.

Izgubljena. 3. julij 2008 ob 23:48  

Všeč mi je zeleno bela kombinacija (dvosed). Ko bom velika in ne bom več taka packa, bom imela kavč bele barve! :D

Katja 4. julij 2008 ob 09:09  

Zdaj je ful moderno, da gredo vsi na svoje. :) Hmmm, kolk so bedni. ::))

Jap, me prav zanima koliko časa bodo beli. :)

Bimmer Girl 4. julij 2008 ob 14:25  

Eh brez veze, jst nočem še it na svoje :P

Glista Fashionista 4. julij 2008 ob 14:40  

Jz bi kar na njunem balkonu živela :) Luštno, res.

storyteller 5. julij 2008 ob 23:59  

Ikea style! :) Tako, kot pri nama.
Lušno, všečno :D

storyteller 6. julij 2008 ob 00:00  

Stole v kuhinji bo treba čez čas zamenjat in imam ogledane točno te, kot jih ima tvoja sestra :D

Katja 8. julij 2008 ob 13:12  

Ja, nekaj pohištva imata iz Ikee. Kuhinjo in spalnico pa ne. Sicer je pa balkon res svetoven pa še super razgled ima. ::))

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP