četrtek, 3. julij 2008

Pikinikporočilo

Čas: Včeraj (sreda) veliko ur, popoldne in zvečer in ponoči ...
Kraj: Vukajebena (res, res, res, res ... )
Kaj: Piknik
Občutki: :)

Dejstva: juhuhuhu, piknikplac, pijača (vse živo), sangrija, hrana (čevapi, hrenovke, čebula, čips, cmoki, ...), wc v naravi, odbojkaplac, odbojka, zmaga (itak), smeh, luknja, ni elektrike(!!!), ni vode(!!!), ni signala spljoh (!!!), potoček, trava, kozolec (al nekaj takega), mrčes, muska (ja, to smo pa imeli), kul folk (itak), zajebancija, pajki, off, resne teme, ležalke, dekce, pa še pa še pa še ...

Hladilnik.


Del prizorišča.


Komad večera.

8 komentarji:

storyteller 3. julij 2008 ob 11:56  

Dober komad, fuuul :)

To 'piknik poročilo' je zame en deja vu (si ga mogoče že kdaj prej objavila?!).

Katja 3. julij 2008 ob 12:37  

Je, ane? ;)

Hmm, sem že pisala o piknikih, ampak se mi zdi, da ne v taki obliki. Uuuuuu, maš še kake slutnje?

Nihljaj 3. julij 2008 ob 13:47  

O komadu se hecate, ne? :)

Izgubljena. 3. julij 2008 ob 17:00  

Vukajebena?? :D A to resno? :D Tukaj na Gorenjskem obstaja kraj Jelendol, ki smo ga preimenovali v Jebendol. A je Vukajebena tudi kaj podobnega, ali prav zareszares tako poimenovanje?

Bonny 3. julij 2008 ob 20:11  

Pišuka, jaz sem tud doživela deja vu - takle hladilnik sem videla 3 tedne nazaj.

Je Vukojebina (LOL!) kje blizu?

Katja 4. julij 2008 ob 09:11  

@N: Neeee, zakaj? ;;))

@V&B: Kraj se nahaja v Lj, ne morš verjet, če ne vidiš. Nimam pojma kako se reče, če se sploh kaj reče ... Zame je tako kot sem napisala. :)

Ana 4. julij 2008 ob 14:32  

Temu kraju se rece Gostinca, provzaprov je to ta dolina. In ni v Lj, je ze v dolini Save :)

@Katja, vidim, da ste meli potem se pestro :D

storyteller 6. julij 2008 ob 00:03  

N., jaz se nič ne hecam ;)

Zdelo se mi je, kot da sem isti post že videla, kar se fotk tiče... le brez videospota.

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP