nedelja, 6. julij 2008

Pa VSE najboljše!

1. V petek sem šla z Bonny spoznat Glisto. :) Poročilo o petku se nahaja tukaj. Nimam dodatnih komentarjev, razen tega da, Glista, te (vaju) bom drugič jaz peljala domov (ali pa Bonita), da ne boš mokra. :) Sicer nisem prišla pozno domov, ampak sem potem še delala in ker sem blazno pridna sem zjutraj vstala 6.50 in dokončala ter poslala oddajo, potem pa šla na kavo in v šoping. Po 3 urah spanja ponoči in celem dnevu pomerjanja čevljev, sem bila ob povratku domov ob 17h zeloooo izmučena.

2. Ampak sem šla seveda zvečer na predpročni piknik. V soboto se namreč poročita Rok in Janja. In glej ga zlomka, včeraj je imel Rok tudi rojstni dan.

Rok, vse najboljše!
Želim ti veliko vztrajnosti, zadovoljstva, uspehov in veliko uresničenih zastavljenih ciljev ter da bi ob vseh spremembah, ki se ti dogajajo v življenju, še vedno našel čas za tiste male stvari (kot je ta na sliki, kjer mladim razlagaš prvo pomoč).


Dejstva večera:
  • Če nisi imel otroka, si bil tam nekje do 22h izjema. :) Sicer so bili malčki blazno simpatični.
  • Stanovanje je prijetno. Res. :) Všečno.
  • Mojito! Dobila (samo) enega, ker jih je delal Mitja. Pa še na tega sem čakala (uf), ker so imeli vsi prednost pred mano. :) Sicer je bil pa super. :)
  • Iskrenost. :)
  • Mitju škodi alkohol. Ali pa mu je bila miza tako ljuba, da si jo toliko časa ogledoval tako od blizu. :) Sicer pa ni bil edini, bil pa je najbolj opazen.
  • Sicer nobenih drastičnih presežkov. Prijetno druženje ob prijetni priložnosti. :)
Dodatek: V bistvu je bilo par sočnih detajlov v vsem tem čau, pa jih ne upam napisat. Ah, svoboda govora, kje si? :) Hahaha ...
Dodatek 1: Zdaj sem se že naspala, za mano je par uric popoldanskega spanja. Jupi.

5 komentarji:

Glista Fashionista 6. julij 2008 ob 14:20  

Ah ... hočemo PREsežke. Vedno in povsod :) Si pa res pridna, zaslužiš povišico :P

A zlate čeveljce si potem našla??

Katja 6. julij 2008 ob 18:16  

PREsežki so bili ... hehehe ... pa niso za v javnost.

O čeveljcih bi lahko napisala cel roman. Nimam jih še, tudi ogledanih ne. katastrofa. Saj najbrž je težko dobiti zlate čeveljce, ki zgledajo kul in ne zlato ... ::))

Bimmer Girl 7. julij 2008 ob 00:36  

Happy happy from me too ;)
:*

Bonny 7. julij 2008 ob 18:57  

R., vse najboljše. Pa da boš J. ubogal. Aja, to jo itak že:P.

Ana 8. julij 2008 ob 14:51  

Roku cestitam!

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP