ponedeljek, 7. julij 2008

Ana se javlja ... - tretjič

Sobota, 5. 7. 2008 ob 13.50
Torej nadaljujemo potovanje ...

Včeraj, petek, je bil en bolj beden dan, ne vem, jaz nisem bila ravno najboljse volje, Kristina pa je bila tut tečna, to pa ne gre skupaj. Iz Brisbana smo se odpravili na plantazo The big pineapplle, tako da sem sedaj koncno pogruntala, kako rastejo te krasni sadezi. Tam nas je vodil en kekec, ki nas je vse nasral, da smo plačali prevoz z vlakom po plantaži, potem pa nam je na eni postaji sredi plantaže rekel naj gremo dol z vlaka mal pogledat gmajno in kar je še vse tam, tudi koale, kenguruje, on pa se je odpeljal, tako da smo potem morali pešačiti. No, potem smo sli v en kraj Noosa Head, kao ful nakupovalno turistični center, pa je zacelo tok dezevati, da smo se premislili in takoj odsli v Mooloolaba kraj, kje smo sli na ogled podvodnega sveta, bilo je ful hudo (tako smo se sprehajali po enih tunelih, nad nami pa so plavali ogromni morski psi in nam kazali zobe). Potem smo sli se na predstavo neposlušni tjulni. To je to, aja, pa vmes čez dan enkrat sem namakala noge v pacifiku, nekateri so se kopali, jaz pa pač ne, ker nisem imela kopalk, pa itak se ne bi, ker je bil ful veter, dddd. No, pa en maraton po dežju smo tudi izvajale, ker smo sle na sendvič in skoraj zamudile vstop na predstavo tjulnov.
Danes, sobota torej, smo že zgodaj zjutraj odšli na letalisce in nato polet proti Cairnsu. Let je bil, jao jao grozen, turbolenten, mislim, sej vreme je bilo ok, sam mislim, da je pilot delal vozniški izpit, ker smo se tako majali, nato pa samo bum dol in smo pristali, nekateri so celo mislili, da je slo za prisilni priostanek.
Potem smo šli do hostla. Vauu, ker lep hotel in smo šli notri, in jao jao, to je hotel z dvema diskačema, bazenom, torej z vse živo stvarmi, in je bilo po tleh povsod vse popasto, v enem diskaču je smrdelo po kisu, v wc-ju pa bo bruhanju. Sobe so pa ok, za spremembo. Ostalo je namenjeno žurkam. Potem smo se šle šetat po mestu in do plaže. Katastrofa, morja sploh ni bilo. Cel zaliv je bilo eno samo morsko dno brez vode, ker je bila taka oseka, zdej zvečer smo pa preverle, da je morje že prišlo nazaj. Potem sva šli s Kristino v eno trgovino, kjer so imeli ful veliko koalo in kenguruja. Jaz sem vzela kenguruja, ona pa koalo, in sva se slikale. Potem je prisopihala trgovka in naju kregala, pa kaj, pa sva postavle tisto reč nazaj, jaz sem ji se popravla ušesa in smo izginile za vogal. V glavnem Cairns je ful veliko mesto s samimi bifeji in štrcunami, samo turistično mesto, tak da, vse je enako, za vsakim vogalom.
Jutri se nam obeta en lep cel dan na koralnem grebenu, na zelenem otoku. Komaj cakam!

4 komentarji:

Bonny 7. julij 2008 ob 18:55

A da znajo v Avstraliji tudi okol prinest? Packi:S ...

Katja 8. julij 2008 ob 13:10

In to Ano! Grozno! Sej jim bo že kakšno zagodla ... ::))

Ana 8. julij 2008 ob 14:52

He he, ves kaj je tip rekel, he he, nekim je zacel razlagat, potemje pa rekel, da lahko pogledamo na google, ker on je tut na wikipediji prebral

Katja 9. julij 2008 ob 10:27

Pri nas se to že ne bi zgodil, hehehe ...