ponedeljek, 4. avgust 2008

??????

Čeprav:

  1. Je za mano prva nova delovna izkušnja, ki je bila ... hmmm ... zanimiva. Dejansko me je moj novi šef pustil na cedilu oziroma me vrgel v vodo in sem mogla splavati sama (kot se je izrazil sam, ironija, ker je šel plavat on) in me pustil samo, ampak sem se imela super. Vse je šlo brez težav ... Luštno.
  2. Že cel teden nisem več sama doma. Sploh ni slabo.
  3. Sem si ogledala sestričnino novo stanovanje. Luštno. In me pri vsem tem predvsem ves čas spremljajo čudne misli in čudni občutki. Ker ... ker ... gresta/se selita v (pre)kratkem času dve osebi, s katerimi sem odraščala, ki sta del mojega domačega okolja, ki sta ... eh ... eh ... eh ... Nenavdušeno.
  4. Sem imela najkrajši obisk v zgodovini obiskov. Ampak res. Je pa bil. :) Prijetno.
  5. Sem bila pri Žigcu. Zaradi njega imam modrice po vratu in po rokah. Boleče. In moji dvojčici sta doma. ::)) Poljubčkasto mokro.
  6. Ana in Tina sta prišli (skupaj z velikimi količinami sladoleda) na pink ponk. Rezultati so neznani. Bogatejša sem za super darilca iz Avstralije. Hvala Ana! Iiiiiii ...
  7. Moj oči je imel rd in smo imeli piknik. Spet sem navdušena igralka pikada. :) Dobra sem. :)
  8. In še tisoč in tisoč stvari ... razmišljanj, vprašanj, dilem, ... Zmešnjavno.
In ne čutim potrebe po pisanju na blog. In ne čutim želje po pisanju na blog.

Po 8 dneh nepisanja me niti enkrat ni imelo, da bi kaj napisala in me še vedno nima. Tole pišem s presledki, brez posebnega navdušenja in zelooo monotono in ... Pah, nimam posebnih vzrokov, nimam posebnih razlogov ... Očitno sem na poletnem spanju. Očitno.


7 komentarji:

Nihljaj 4. avgust 2008 ob 14:54  

Navdih pride in gre :)

Uživaj!

Izgubljena. 4. avgust 2008 ob 15:20  

Ćisto vsakega zadane :) ...

Glista Fashionista 4. avgust 2008 ob 16:33  

Pa ti itak že na sploh ful pogosto pišeš (meni na primer ne uspe), tako da ti malo pavze verjetno paše. Ampak smo te pa pogrešali! :)

Katja 5. avgust 2008 ob 09:18  

@N: Ah, saj navdih je. Bolj je volja problem. :)

@V: Opažam ja. :)

@GF: Sej vem, včasih sem napisala po dva posta na dan, zato mi je bilo sedaj tako čudno, ker tolk časa nisem pisala. :) Iii, pogrešali? Fino, fino ...

storyteller 5. avgust 2008 ob 13:45  

Ahhh... Vse te prime, pa te mine :) Bodi zvesta svojim občutkom, pa čeprav na škodo svojih zvestih bralcev ;)

Ana 5. avgust 2008 ob 17:51  

piši, piši,...., danes je že torek, pa še vedno nič

ne sej je ok, mal pavze ne škodi, boš potem dobila kak super kulči navdih, pa bomo mi zvesti brelci zopet srečni

meni osebno se tudi ne da te dni pisati, ker je tako vroče, pa predvsem računalniku je vroče

Bonny 11. avgust 2008 ob 09:50  

No, no, Katjuška, nehaj ga no srat.
Sej vem, da te bomo še brali:).

Kakšen trebušček ima že K.?

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP