petek, 22. avgust 2008

Pregled tedna


1. Moj stari dolg ... lep napis na majici. Priznam, nisem talent, ne znam narest lepe fotke. Ampak važno je sporočilo, važen je namen. Danes lahko uradno povem, kaj ta napis na majici sploh pomeni. Predlagam klik na
tole stran. :)


2. Če sem bila še v ponedeljek pesniško razpoložena, sem bila v torek že na starih tirih. Stari tiri zame seveda pomenijo malčki. Pa poglejmo, kje vse sem bila ta teden. :) :)

V torek pri Amadej(k)i.


V sredo pri Lini.


V četrtek pri Žig(c)u.
A niso luštni? :)

3. Noooo, ta teden je imel še en presežek. Sosed se je odločil, da bo kuril in tako zasmradil in zavil v dim celo sosesko. Ni mi jasno, kako je lahko tako, tako ... Razumem, da se je to zgodilo enkrat in je bilo pač tako vreme, da je ves dim ostal pri tleh. Ampak, ko sem včeraj prišla domov in spet zavohala dim v sobi, kjer mi itak vse smrdi, kot bi kurila ne vem kaj ... Raca na vodi!!! Pfuj in pfej.

Takole sredi lepega sončnega dne izgleda naša okolica. In tole strašno smrdi.


4. Sosedova psička. Ker je še majhna, jo hodim spuščat. Sicer psov ne maram, ampak s tole mladenko sva skelnili sporazum, da me nikoli ne ugrizne. Če me ... je lahko cel dan zaprta, ne pridem več blizu. :) In tako me najprej prijazno gleda in se hoče igrati, potem pa jo ucvre kot strela na sonce in se sonči in lenari.


Tako. Sedaj pa odhajam za vikend na Kolpo. Jupijuhej. :)

4 komentarji:

Ana 23. avgust 2008 ob 10:32  

Ej, tole s kurjenjem... Mi imamo engega ubrisanega soseda, ki vsako jutro kuri obupno smrdljive stvari. In resno razmisljam, da bi ga prijavila, ker je totalno neclovesko, da niti en dan ne mores zjutraj prezracit hise. Eni ljudje res niso normalni. :(

Izgubljena. 23. avgust 2008 ob 19:32  

Takrat, ko pa toča začne padat, so pa vsi notri! Takrat naj kurijo barabe! :))

Iii, ampak kakšen bejbi teden si imela:) ... Sama velika očesca na majhnih glavicah :).

Bonny 25. avgust 2008 ob 11:10  

Ježeš! Čeprav so vsi trije za znort luštni (OK, štirje, še kuža), sem jaz za fante in favoriziram Žiga:).

Katja 26. avgust 2008 ob 10:19  

@A: Prijavi. Samo ne vem, kaj sploh lahko dosežeš s tem. je pa grozno. Js kr živčna ratam.

@V: Iiii, ane. :) Bi jih kar domov vzela. :)

@B: Žigec je moj. Kar v vrsto se postavi.

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP