ponedeljek, 11. avgust 2008

Seznam(čič)

Takole. Vikend je za mano. Rekord? No ja. :) Je že kaj vmes prišlo. V petek sem se zadržala v Ljubljani, v soboto sem šla z Ano rolat, včeraj sva šla s T. na kavo k B&B.

Ugotovitve tega vikenda:
  • Tudi jaz kdaj pa kdaj ostanem brez besed.
  • Bele reči so ovce in NE krave. Ali sploh obstajajo bele krave?
  • Sitna sem (to ni nič novega).
  • Vislice oz. uganjevanje besed se lahko greš tudi tako, da je mulček na dvorišču/parkirišču, ostali pa na balkonu v tretjem nadstropju. Pa kaj če vsi slišijo. :)
  • Čudeži se dogajajo. Dejansko grem sem ter tja k sosedom, da pogledam kako je z njihovo novo psičko. In jaz sploh ne maram psov.
  • Mislim, da sem (skoraj) zalotila gospoda pri dejanju. Pri dejanju, ki je prepovedano. Oziroma prepovedano je gojenje določenih rastlin. Če kdaj slučajno izginem, potem veste zakaj ...
  • Prebrala sem (zgolj/le/samo) 3 knjige.
Ok, bistvo ... bistvo ... seznam knjig, ki jih imam trenutno doma in ki so v pripravljenosti, da jih zgrabim in preberem. :) sem razmišljala ali bi napisala kakšen komentar o prebranih pa mi nekako ni do tega. Roko na srce (LOL), ljudje smo različna bitja z različnim okusom za knjige, kaj naj torej drugim vsiljujem svoje mnenje. Zato kratko in jedrnato, tisto, kar je trnutno doma ...

Že prebrano:
  1. Sabine Dardenne: Imela sem 12 let, vzela kolo in se odpeljala ...
  2. Judy Blume: Poletni sestri
  3. Noelle Chatelet: Dama v modrem, Ženska v rdečem in Deklica in sončnice (priporočam vse tri)
  4. Gary Romain: Lady L.
  5. Souad: Živa zažgana

Še neprebrano:
  1. Helen Fielding: Prebujna domišljija Olivie Joules
  2. Jean Genet: Naša gospa Cveta
  3. Sabine Kuegler: Otrok džungle
  4. William Hoffer: Ne dam svojega otroka
  5. Robert Harris: Imperij
  6. Fatou Diome: Trebuh Atlantika
  7. Berta Bojetu: Filio ni doma

No, dejte bit tolk prijazni/e in izpolnite tole anketico za Ajdico. ::)) Tenkju.

4 komentarji:

Nihljaj 11. avgust 2008 ob 16:00  

Prijetno branje ti želim. Malo ti zavidam, jaz skoraj norim ob Tavčarju. Ne morem naprej, V Zali in Med gorami bi morala predelati, pa ne gre in ne gre, še 14 dni :/

Poletni sestri sem brala v osnovni šoli in, če se ne motim gre za neke lezbične motive? :) Vem, da sem se takrat precej čudila tematiki :)

Katja 12. avgust 2008 ob 08:09  

Hvala. Vem, vem, kako je. :) Držim pesti, da ti uspe. Saj boš padla noter pa ne bom mogla nehat brat. :) Ja, js sem jih tudi že 1x brala. Se spomnim, ampak je bilo tako daleč nazaj, da sem skoraj vso zgodbo pozabila, tako da sem prebrala še enkrat. Ma je čisto malo lezbičnega motiva, v bistvu se gre potem bolj za dokazovanje, katera lahko dobi katerega fanta itd ...

Ana 13. avgust 2008 ob 07:28  

ej, vztrajam da so bele tudi krave,...,...,...,itak je pa v petek full dež padal

Katja 13. avgust 2008 ob 13:15  

Ovce so.

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP