petek, 8. avgust 2008

Rekord morda?

Ta teden sem rahlo nemirna. Zato v dopoldanskih urah delam, včasih še malo v popoldanskih, zvečer pa težim folku, da se druži z mano. Načeloma sem sicer skrajno zategnjena in zapečkarska oseba, ta teden pa moram vsak večer nekaj početi. V ponedeljek smo tako imeli redni sestanek, ki se je sicer malce zavlekel in spet sem bila edina punca. Na teh zadevah sicer ne morem manjkati, ker se prilagajajo meni in A. So se pa lepo navadili, da tisti, ki prinese pijačo (ponavadi so razlogi rd, nov avto, nič), prinese zame nepivo. V torek sva šli z Ajdo na dolgo obljubljeno raziskovanje in iskanje primerne poti za najino rekreacijo. Odkrili odlično pot, sicer sem včeraj izvedela, da so tam v bližini ta teden našli truplo, kar nekako ni prijetna novica. Se pa resno sprašujem, kako je mogoče, da je novica do mene prišla šele včeraj, če sem vendarle pravi zaklad tračev. Oseba, ki vedno vse izve. Tokrat so očitno moje linije zatajile. :) Sreda - sem šla na obisk k sestrični. Punca bi mogla v sredo rodit, pa še danes nič. Močno držim pesti, da bo danes, ker je tak super datum. In moja slutnja pravi, da bo punčka. Sicer še nihče ne ve in zna biti, da se moja slutnja moti, ampak več kot očitno navijam za punhko. :) Zvečer je prišla Ana in sem jo najprej spravila na sprehod, potem sva igrali pink ponk in ji gre že super. :) Včeraj sem bila z drugo nosečnico K. in T., ki je nisem videla že od decembra, na kavi ... jupi ... luštno. Hiter ogled trgovin in domov. Zvečer sem v temi v kurilnici želela prižgati luč in sem se s prstom zaletela v vrata, kar je povzročilo hudo bolečino in krvavenje mojega ubogega prstka. Upam, da noht ostane cel in nečrn.




Kaj pa danes? Kaj pa jutri? Kaj pa v nedeljo? Popoldne grem v Lj sestri končno kupit uhane za poroko. Zvečer? Če ne bo druge, bom postavila rekord v branju. Sestra mi je prinesla velikooo knjig, ki nestrpno čakajo name. Ali jaz nanje. Se pa seveda tudi pustim kam povabit.


8 komentarji:

Glista Fashionista 8. avgust 2008 ob 13:25  

Auč, prst! Po moje bo na koncu vse ok z njim. Je pa super, da se ti dogaja. Jz sm včeri zvečer končno našla čas za branje, tebe pa prosim, da napišeš naslove vseh teh knjig. Nujno! Ker meni se zdi, da sem že pol knjižnice prebrala :D

storyteller 8. avgust 2008 ob 15:28  

Tud jst te prosim za naslove. Spetembra se mi obetajo "robinzonske" počitnice in the middle of nowhere in bom s sabo vzela kovček pol knjig :)

Izgubljena. 8. avgust 2008 ob 17:23  

Mene tudi zanimajo nasloviii - vedno grem v knjižnico in tam stojim kot tupava, ker ne vem v katero smer bi šla brskat:/.

Zaklad tračev:))) - dobra:). Jaz sem se pa navadila, da vedno vse zadnja izvem. Očitno nimam nosu za te stvari:).

Nihljaj 8. avgust 2008 ob 18:45  

Ja, naslovi knjig so nujni :P

Sicer pa res super, da hitiš sem in tja - potem ceniš počitek in ure miru :)

Katja 8. avgust 2008 ob 21:14  

@GF: Po moje tudi. :) Upam. Bom napisala vse naslove ... v ponedeljek, ko bo dokončno znano koliko "gradiva" bom predelala. ::))

@ST: Beri zgoraj. :)

@V: Ti tudi beri zgoraj. ::))

@N: In tudi ti. Je res, samo če hitim naokoli, se mi potem ponavadi nič ne da. :) Kar pa zna biti problem.

Nihljaj 8. avgust 2008 ob 21:21  

Katja, mir in dogajanje je treba sorazmerno porazdeliti skozi dan/teden :) Kar pa je seveda težko. Zato se meni dogaja, da je en teden totalna norišnica, naslednji pa zatišje in se utapljam v nedelu. Zmeda :)

Bonny 11. avgust 2008 ob 09:45  

Sam ti res veš za vse trače. Jaz teb nikol nič novega ne povem, obratno se pa tega ne da trditi:).

Je kaj novega:)?

Katja 11. avgust 2008 ob 10:10  

@N: Samo na te stvari je tžko vplivati. Ne moreš kr rečt, da zdej pa se neki ne bo zgodilo, ker maš ti miren teden ... sicer pa so te stvari zanimive ... drugače bi bilo pa dolgčas. :)

@B: Kaj da ne? Si mi kar dobra konkurenca. :)Nič novega. Pri tebi? Aaaa? A si mela kak obisk?

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP