sobota, 16. avgust 2008

Razočaranja in veselje

Neka bedna razočaranja. Kup besed.

Ampak na koncu je veselje. Danes sem imela spet delavnico. Ti otroci me utrudijo. Izčrpajo vso energijo. Ampak, ampak so tolk fletni. Vedno izvem tisoč novih stvari. In vedno me nasmejijo. Danes je Neli dala konjičku ime Katja. :) In se mi že dogaja, da me mulčki po Ljubljani pozdravljajo in mi mahajo. Lušten občutek.

In prva fotka male Line. Jutri jo grem obiskat. KOMAJ čakam.



Zadnje čase sem spet majhen otrok. Utrujen majhen otrok.

5 komentarji:

Nihljaj 17. avgust 2008 ob 12:44  

Kako je lušna :) In ima že toliko las hehe.

Polna luna je ... od tod mešano počutje - se mi zdi.

Katja 17. avgust 2008 ob 17:55  

Jap, jap. Fletna je tudi. V resnici še bolj. :)

Nekaj je v zraku ...

Bonny 18. avgust 2008 ob 10:19  

Ijoooooj, jaz bi tudi imela kaj jokajočega in dišečega okoli sebe, ampak moram počakat do marca ...

Ana 18. avgust 2008 ob 16:47  

Joj, kok je lepa, cist nc ni zmeckana :)

Ana 18. avgust 2008 ob 18:56  

uuu, luštna, podobna je mamici in očku

tvoje obveščanje o dojenčkih je pa tako ažurno, kot bi bila na položaju babice

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP