četrtek, 28. avgust 2008

Huh. Sem rekla, da ne bom nič pisala, ker nimam časa. No, saj ga res nimam, ampak če si ga vzamem, se vse da. Do sestrine poroke je še natanko 9 dni. Se pravi, da bo poroka naslednjo soboto. Priprave so v pripravah in se dogaja. Jutri imamo dekliščino, in ker ravno nekaj računalnik dela, imam čas, da na hitro kaj napišem. Kako torej zgleda moj teden? V ponedeljek sem zjutraj delala. No, čisto zjutraj sem šla najprej na probo za obleko. Popoldne sem šla v Ljubljano, kar se je na koncu izkazalo za odlično potezo. Dobila sem se na dveh kavah in potem zavila še v BTC in posledično kupila še denarnico za poroko. Točno tako, kot jo rabim. Sicer sem zvečer prišla domov (pre)pozno, ampak je bil dan super. V torek sem spet delala. Trenutno sem full važna, ker nisem nikjer v velikem zaostanku oziroma imam narejenega več, kot sem pričakovala. Popoldne sem šla na "sestanek", zvečer pa po Ž. na letališče. letalo naj bi pristalo ob pol devetih, pristalo je ob 23h. Ko sem spila že tretjo kavo in se mi nič več dalo, sem ugotovila, da je v bistvu kar hitro minilo. S P. sva se hecali na I. račun, njej pa to nikakor ni sedlo. Potem še nisem smela fotkat, tako da je nastalo samo nekaj fotk (še vedno z mojim ubogim mobitelom). Ko sem prišla domov, je bila že sreda. Zjutraj hop, veselo na delo. Popoldne spet na probo. Na najdaljšo probo na svetu, ker sem se očitno zataknila in prišla domov zvečer. V trgovino, v ne povem kam in domov. Pa ne vem. Ful je stvari, o katerih (še) ne smem pisat pa jih delam in so strašno zabavne in zame precej nerodne. In zato pišem kr neki. Same dolgočasne zadeve.

Aha, je že premlel računalnik. Še slikce naložim pa me že ni več ... ::))

Kava.

Čakanje.

Noga.

Roki in kava in voda.

Zadnja polovica.

In Petra!

Pol Petre pol Irme. In gasilski aparat.

In še vedno čakanje.

Dodatek: Ja, res smo dolgo čakale. :)

5 komentarji:

Bonny 28. avgust 2008 ob 14:56  

LOOOOL, slika Petre in Irme in gasilnega aparata je svetovna!

Iz kje je prišel prišlek:)?

Izgubljena. 28. avgust 2008 ob 23:31  

A spet bo ena poroka?? :)

Katja 29. avgust 2008 ob 08:01  

@B: Iz Pariza. :) Fotka je bila v osnovi mišljena drugače, ampak me očitno vedno vleče k istim stvarem. Ej, a si ti že prestopla med gasilce? ::))

@V: Seveda. Poroka leta. Moja sestra se poroči. :))

Bonny 29. avgust 2008 ob 08:32  

Uuuuu, iz Pariza!! A zato ga je prišla P. kar na letališče počakat:P?

Gasilci, jaooo ... sej se lepo sliš, ampak nimam nikol nobenih ambicij, da bi po letališčih slikala gasilne aparate:P ...

Katja 29. avgust 2008 ob 08:36  

Hahaha, me prav zanima kolk časa boš takole govorila o gasilcih. Giblješ se v nevarnih vodah. ::))

Neee, čakale smo dekletce, ki se je vrnilo po dolgem času ... Je bila pri fantu. :)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP