ponedeljek, 11. avgust 2008

Hvala Ana za ...

... darilca iz Avstralije.

Jih pridno nosim.



Sem razmišljala, kaj naj naredim z njo, ker mi je bila tako všeč. In sem (zelo previdno) prišila nanjo obesek, tako da jo lahko nosim na svoji najljubši torbi in se igram z njo. Sicer se pa tako bojim, da bi jo izgubila ali da bi se zmočila, umazala ... da je skoraj ves čas v torbi. :)



Ko se bom spet učila, pa objavim še svinčnik ... :::))

7 komentarji:

Izgubljena. 11. avgust 2008 ob 13:18  

iii, kakšna luštna koalaaa:). Bi jo najbrž tudi jaz takole obesila na torbico - že to, da na torbici nekaj visi, je samo po sebi všečno:).

Katja 11. avgust 2008 ob 13:25  

Jaz nikoli nisem prakticiral visečih stvari na torbicah, ampak vse se spreminja. Nevarno se spreminjam tusi jaz. Hahaha ... ::))

Katja 11. avgust 2008 ob 13:26  

Ups, prakticirala. Moja površnost me ves čas tepe. Auč.

Nihljaj 11. avgust 2008 ob 15:59  

Luškano :) Tudi mene mikajo okraski za na torbo haha. Mogoče si res omislim kaj v tej smeri, a mi ni všeč pretiravanje - recimo najstnice s pol kile obeskov na torbah, odpade :)

storyteller 11. avgust 2008 ob 16:16  

Kolk je Ana fejst :)

Ana 12. avgust 2008 ob 07:37  

zelo iznajdljivo si ti tolo koalco uporabla

si predstavljaš da jaz mojo Ašo takole na torbici nosim

Katja 12. avgust 2008 ob 08:07  

@N: Se strinjam. Zato jaz nikoli nisem bila za te stvari. Nič bat, bo pri tem ostalo. :)

@ST: :)

@A: Me veseli, da ti je všeč ideja, čeprav sem jo malce oskrunila. :) Joj, potem ne bi ti nosila Aše, ampak Aša tebe. :)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP