torek, 10. junij 2008

Stiska me

Čist majčken me stiska. Ker ne gre vse tako, kot mora iti. V bistvu gre, ampak ne vem, kako se bo izšlo. Upam na najboljše.

Upam:
  1. Da bo šlo danes s tamalimi super na vajah, ker smo malce v zaostanku in tretji del igrice še ni napisan (delam na tem). Ja, me stiska.
  2. Jutri imam izpit. Hmmm. Ja, me stiska.
  3. V četrtek nastopamo. Sej ni taka reč, ampak tamali včasih res ne ubogajo in se malo bojim, da bo šlo kej narobe. Še dobro, da sva dve, ki jih spravljava v red. Ja, me stiska.
  4. Prestavljamo izlet v Logarsko. Tuki me nič ne stiska, ampak samo upam, da bo šlo. Avtobus itak ni problem, da bo še tam šlo brez težav.
  5. V četrtek moram spet odpovedat varstvo. Sovražim, ko moram ljudem rečt NE!
  6. Tudi sobota je ista stvar. S tem, da bi tokrat mogla it v Kranj (?).
  7. K. držim pesti!!!!
  8. V petek grem (baje) na vajo. To je fino. tega se že veselim. :)
  9. Pol pa samo še nedelja ...
Ok, tole je kr neki. :) Tko kot se počutim. Kr neki. :)

4 komentarji:

Anonimni 10. junij 2008 ob 12:22  

Sej bo. Če ti nisi optimist, lahko mene samo še pobere:) ...

Katja 10. junij 2008 ob 14:47  

Hehehe, ne sej sva optimistični. Itak! Razturava kot vedno. :)

Unknown 10. junij 2008 ob 19:44  

Raj povej kdo te stiska:-)...Katja, dolg ze nisva ble na kavi...po koncu izpitnega obodobja bo spet cajt. Te bom spomnla!

dijo

Maja

Katja 11. junij 2008 ob 15:56  

Majčiiii ... sam res. Zdele proti koncu meseca se pa morva kej dobit. :)

Komiii čakammmmm!

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP