četrtek, 5. junij 2008

PovejMIsKOMseDRUŽIŠinTIpovemKAKŠENsi

Je že nekaj na tem.

Kar je v bistvu precej logično. Če se z nekom družiš, to pomeni, da se z njim pogovarjaš, z njim deliš mnenje, prihajaš do nekih zaključkov. Kar ni nujno slabo. V končni fazi nikjer ne piše, kdo ima prav. Čigavo mnenje je tisto pravo. In v končni fazi, zakaj bi se človek sploh obremenjeval s tem?

Verjamem (in vedno bom), da je vsak človek, ko ga spoznaš, čisto v redu. Se z njim da komunicirati, se z njim da shajati. Včasih pač zaradi različnih vzrokov pride do trenj, ki povzročijo konflikte in ti konflikti potegnejo za sabo še druge ljudi in vse skupaj se kot grda in kosmata (fujinfej) kača potem vleče in vleče, včasih stoji, včasih se premika ... V glavnem - odnosi na psu.

A zakaj to pišem?
Ker se baje eni osebi pozna, da se druži z mano. Da razmišlja podobno kot jaz? Mogoče pa jaz razmišljam podobno kot ona. Le kdo bi vedel? :)

Sicer pa ugotovljam (poleg tega, da se moram učit, delat in se intenzivno pripravljat na praznovanje), da človek (če želi) lahko premakne goro. In še pol zraven. Če ima le voljo.

Vedno rabim čas, da prespim, premislim zadeve. Ker se kar naenkrat zgodi preobrat in se mi vse skupaj ne zdi več tako zelo narobe. In potem zopet premikam gore, včasih kar cela gorovja.


10 komentarji:

Unknown 5. junij 2008 ob 13:24  

U bistvu mi tole, da po blogih pišete samo še v šifrah, (za blogarske lajike nerazumljivo) ni več všeč.

Katja 5. junij 2008 ob 13:28  

Nikar se ne sekiraj. Manj kot veš, bolje je. :)

Anonimni 5. junij 2008 ob 17:00  

Zdravo!

Ne vem, kam naj drugam napišem, toda res bi si želela vedeti, kdo je avtor tistih dveh slikic, ki jih imaš na prvi strani (tisti pravljični). Lepo bi prosila, če mi lahko izdaš ta podatek, saj sta mi resnično lepi.
Lp,
Urša

Rok Ravnikar 5. junij 2008 ob 18:21  

to je en osnovnih resnic človeške narave - osebki težijo k enakemu razmišljanju. Pogovor je orodje, preko katerega se brusijo razlike med ljudmi. Jaz postajam (v razmišljanju) podoben tebi in ti meni ...

Bonny 5. junij 2008 ob 19:01  

@ R.: Šifre so moje življenje:). Sicer pa tudi jaz nič ne razumem, o kom teče beseda. Malo se mi le dozdeva.

Katja 5. junij 2008 ob 19:09  

@U: Nimam pojma, kdo je avtor. Blog mi je uredila soblogerka. :) Jo bom povprašala. :)

@R: Tako je. Drug drugemu. zadeva vsekakor ni enostranska. :)

@B&R: Ne gre za šifre. Se tudi ne nanaša na nikogar. Zgolj razmišljanje ob določeni pripombi. :)

Bonny 5. junij 2008 ob 19:28  

Ajaaaaaaaaa ... men se je pa že tko fino zdelo, ko sem po šerlokovo sklepala:P ...

Ana 5. junij 2008 ob 19:45  

oj!
več kot človek pozna mnenj, bolje zanj, ker se lažje odloča, kaj je prov in kaj ne

drugače pa jaz mislim, da tale rek ne velja najbolj, ker soditi človeka na podlagi drugega človeka je težko, ker je že samo posameznika težko soditi, kaj šele da bi ga preko posrednika, in vsak posameznik je tak individum, da se ga kar tako čez noč ne da preoblikovati

ja, lahko pa imasta dva, trije, več podobno/isto mnenje, skoraj pa ne verjamem, da to spremeni človeka, moja naj f. je popolno nasprotje mene, sva kot donkihot in sančopansa, ampak fenomenalno funkcionirava, in v vseh letih ji nisem postala niti za las podobna in ne obratno, tak da rek ne drži

želim ti pa veliko volje, da boš premikala gore

Unknown 6. junij 2008 ob 00:22  

Ne vem zakaj zaznam vedno več podobnosti v razmišlanju tvojega bloga z blogom little koale... neki bo na tem... Samo tele vajine debate so res, kot reka, ki ne najde poti v morje.

Katja 7. junij 2008 ob 12:39  

@B: Pa drugič. :) Se bom potrudila samo zate.

@A: Res je. Sem sama v isti situaciji. Sicer je pa z ljudmi, ki so drugačni od tebe veliko bolj zabavaš in je stvar veliko bolj zanimiva. Vsaj pri meni je tako.

@R: In kje je ta podobnost?

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP