ponedeljek, 16. junij 2008

Obljuba dela dolg!

Vikend je bil zanimiv. Pester. Čisto nič dolgočasen. Zabaven. :)
Nekaj utrinkov.

PETEK:
Logiš. Šla na gasilsko vajo. Gasila (na drugi sliki je moja malenkost tisto bitje skrajno desno). Upam, da mi kdaj ne bo treba tega početi zares, ker dvomim, da bi si z mano kaj pomagali, čeprav vem, kam gre katera cev.






SOBOTA:
Bogatejša za novo izkušnjo. Važna. Zdaj si znam namreč pri najboljšem sosedu svoj nakup zaračunati kar sama. Pojem slavo tistemu, ki je izumil družinsko kartico. Pojem slavo tistemu, ki je izumil te super blagajne, kjer se ni treba ukvarjati s prodajalkami. Nakupovanje je super. Pljuvam čez ljudi, kot je gospa na sliki, ki se (tebi nič meni nič) vrine preko vrste. Ko se to zgodi 2x v istem dnevu, tudi meni dvigne pokrov ...




NEDELJA:
Včeraj smo imeli veselico (!!!). Torej, po dolgem času, ker se mi zdi, da je bila zadnja pred tremi leti (in se je tudi rajši ne spominjam, ker od takrat si z medico nisva blizu). V glavnem, seveda sem kelnarila in to zgleda tako ... prideš k mizi, vzameš naročilo, greš iskat, na poti srečaš drugo deklico s pladnjem, si pokimava in se čez par sekund dobiva pred šankom. Proti večeru je že veselo, zvečer je že zelo veselo.

Včerajšnji izkupiček je torej naslednji:
1. Delala sem bore malo.
2. Plesala sem nekoliko več.
3. Izvedla natanko 3 zelo globoke pogovore, dva (no, tri) v srednji kategoriji in veliko ostalega čveka.
4. Bonny, naslednjič me prosim priveži z vrvico, da ostanem ob tebi in ne počnem takih in drugačnih neumnosti.
5. Spomin se mi vrača v obratnem vrstnem redu. Preblisk (Pazi, da te avto ne povozi.), in potem malček razmišljanja ... Aha, to mi je rekel A., ko me je pripeljal domov ... in tako naprej ... zdaj sem nekje pri 22. uri. :)
6. Ne, sej v resnici ni bilo tako hudo. Vedno imam težave, ko se dogaja veliko stvari, da pozabljam.
7. Pismo, kaj vse sem se zmenila včeri. Mi je kar malce nerodno. :)
8. Imela sem se fino, Bonny tudi. Naslednji tovrstni dogodek sledi v kratkem. Pri medvedku. Zgolj zaradi Bonny. :)


4 komentarji:

Anonimni 16. junij 2008 ob 23:04  
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
Anonimni 17. junij 2008 ob 20:12  

Medvedek ja:) ... jaz bi raje žrebca:P ...

Katja 17. junij 2008 ob 21:32  

Vem, vem. Črnega žrebca. :)

Anonimni 17. junij 2008 ob 22:49  

ARF!

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP