ponedeljek, 30. junij 2008

Dogaja se, dogaja ...

Je že tako, da se zadnje čase precej dogaja. No, dogaja ... Kakor si vzameš. In jaz si vzamem. In se imam zato kar se da fino. Je le poletje in temu primerno mora biti tudi razpoloženje. Torej, danes sem spala kot ubita. Zmotil me je edino pasji lajež sredi noči (ampak za to imam vtikače za ušesa) in jutranji prepir pri sosedih, ker jim delavci niso dobro naredili ograje.
Prejšnji teden sem postavila rekord. Kar dvakrat (!!!!!) sem bila v kinu. Vau, sama sebi ne morem verjet. Ugotovila sem, da je kino pravi raj za kvazi estrado. Srečala sem tisoč fejmos pipl. Luštno. Drugače pa nič novega. Še vedno igram pinkiponk, zadnje čase pogosto tudi pepčka (z 10-letnico in 5-letnico), moji dvojičici sta se včeraj vrnili z morja, rolat bom očitno hodila sama (Petra in Andreja????), drugih aktivnosti, če bo vroče, ne mislim izvajati.

  • V soboto sem bila pri B&B v stanovanju na kosilu. Zapis o tem še pride.
  • Včeraj smo bili z našim društvom v Logarski. Zapis o tem seveda tudi pride.
  • Zdele grem pa z R&A na merjenje za obleko, na kosilo in v šoping. Upam, da zapis o šopingu pride, ker bi bilo super, če bi našli kar iščemo. Fijuuuuu, me že ni ...
  • Ana je še živa in uživa. ::)) Kaj več o tem še tudi napišem. :)
  • Blazno držim pesti, da je Nejc dobro odpisal prvi del popravca. Aaaaa ... ::))

12 komentarji:

tigr92 30. junij 2008 ob 12:30  

Ja Katja, sj je Ana rekla da bom jst hodila s tabo rolat...=0)

Nihljaj 30. junij 2008 ob 19:25  

Poletje je res tak hiperaktiven letni čas :)

tigr92 30. junij 2008 ob 19:54  

niti ne, kokr se kermu da...pa tut od ure je odvisno...zjutrej al pa zvečer se najbolš obnese=0)

Nihljaj 30. junij 2008 ob 20:51  

Aja, ah mene cel dan meče :)

tigr92 30. junij 2008 ob 21:21  

nene, sj te zastopm=0)
sj je cel dan tko....
sam ko Ane ni je doma mal dolgčas če sm sama=0)

Katja 30. junij 2008 ob 22:31  

@Tina: Evo, dans nisem mela časa. Pa v sredo ga nimam. Druge dni pa ni problema. ::))

@N: Hiperaktiven ja. Kdo bi si mislil, da znam biti tudi jaz hiperaktivna. ::))

Bonny 30. junij 2008 ob 22:39  

U madona, ker nick = tiger. Sam Tina je v resnici bolj kot en crkljiv muc:).

Jaz grem rolat z vama! Od srede naprej imam čas.

Katja 30. junij 2008 ob 22:52  

Ok. Četrtek torej?

Hehehe, ona je tigr zaradi začetnic imena in priimka, ampak res nima veze z njenim karakterjem. :)

Bonny 30. junij 2008 ob 23:12  

Lahko udarimo eno turo.

LOOOOOOOL, OMG, kolk sem jaz blond! Sploh mi ni kapnilo, da bi lahko bile to njene začetne črke. Sam počaki, k bo T. enkrat stara več kot 25, pol ne bo več letnice zraven imena pisala:P ...

Katja 1. julij 2008 ob 08:40  

Jeejj, Tina a pol velja? :)

Hehehe, maš včasih kak blond pramenček, kaj? ::))) Joke. ::))

tigr92 1. julij 2008 ob 09:47  

Ja, z moje strani velja, sam mami morm še prašat=0)

ker sm pač letnik 92, in od taktrat še ni minil dost let, zato se morm z mami zment=0)

glede prihajajočih let pa letnice bo pa verjetn kr ostala, ko me že kr nekej let ljudje vztrajno postarajo, tko da mi bo prej koristla kot pa škodovala (smo bli v Laškem pa je prodajalka men dala pivo, Ano je pa prašala, če je polnoletna....=0)...drgač je pa 7 let starejša od mene....=0)

Katja 1. julij 2008 ob 10:03  

Ja, kar vpraši, da ne bo kaj narobe. :) Pismo pa si res še mlada. ::)) Te bova midve kaj pametnega naučili. ::))

A da so tebi dali pivo? Zakaj si ga pa imela? Aaaaa? :)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP