torek, 3. junij 2008

Amadeja!


Moja najmlajša sestrična Amadeja.

Punca kot se šika. Največja faca med dojenčki. Stara še ne 3 mesece. Prava mala damica. Oh in sploh najboljša frizura daleč naokrog. Dvomim, da bom nad svojimi otročički tako zelo navdušena. :)


7 komentarji:

Unknown 3. junij 2008 ob 11:02  

Jz sm pa mislu, da boš dala drugo ful hudo sestrično gor, njeno najstarejšo sestro:)

Ana 3. junij 2008 ob 11:12  

A dej Rok? Ti sploh ne veš kaj je dandanes moderno!

Ja, Amadeja je res luštkana, pa zaradi frizurce mi že tako velika deluje, ne pa 3 mesece.

Joj, v moji žlahti pa nobenih dojenčkov!

Katja 4. junij 2008 ob 09:04  

No, no, Rok, osredotočimo se na Amadejko. ;)

Anči, boš mogla pa ti poskrbet, da bojo spet kaki dojenčki. ;) Hehehe ...

storyteller 4. junij 2008 ob 09:25  

Joooj, kolk luštn dojenček! Pa koliko las ima?! :) Ja, res deluje starejša ;)

PS: Jaz biti tebi fouš! :P

Katja 4. junij 2008 ob 16:23  

Hehehe, sej veš kako to gre. Naročiš pri štorklji, čez 9 mesecev dobiš ...

Ana 5. junij 2008 ob 09:33  

Rada bi poslala naročilo štorklji, ker bi rada v našo žlahto prinesla nekaj naraščaja. Nekaj? Hm, za začetek bi bil eden, ne, ena dovolj.

Katja, baje imaš naslov od štorklje? Ha, ha, ha, jaz sem pa mislila, da to ni tok enostavno. Hi, hi, hi.

Katja 5. junij 2008 ob 10:40  

Rok me je naučil, da je čakalna vrsta celih 9 mesecev, tako da tolk hitro to ne gre. Pa še ne moreš izbirat, kaj boš dobila. :)

Sicer sem jo pa včeraj spet malce crkljala, dokler ni začela jokat. :)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP