četrtek, 12. junij 2008

Jaz in ON

Jaz: Živjo!
On: Nič.
Jaz: Ja, kdo si pa ti?
On: Nič.
Jaz: Kako ti je pa ime?
On: Nič.
Jaz: Pa tako lep si. dej no kakšen glas od sebe.
On: Nepremično gleda.
Jaz: Buci buci buci ...
On: Se razjezi, začne kričati, vpiti, mahati, se razburjati ...



Tako sva se spoznala.

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*




Ja, sosedi so šli na dopust in pazimo njihovega ptiča. Včeraj je bil mutast, ko sem prišla domov, potem se je pa zgleda navadil in proti večeru pokazal vse svoje pevske sposobnosti. Nimam pojma, katere vrste je, katerega spola je in tudi imena baje nima. Sestra ga je poimenovala v Rožleta. Ne vem, kako bodo sosedi zadovoljni.
Noč je minila mirno. Bil je čisto tiho, dokler mami ni zjutraj prišla pogledat, če je še živ in se začela pogovarjati z njim. Potem se mu je razvil dar petja in je žvrgolel in žvrgolel (če se temu lahko tako reče) ...

6 komentarji:

Ana 12. junij 2008 ob 08:08  

Full dobr
meni so papige zelo všeč, sam edina napaka, ki jo imajo je, da so perjad

Izgubljena. 12. junij 2008 ob 10:27  

bucbucbuc :D Tele nimfe se fino da zdresirat. Od kolegice ptičko skoz in skoz čeblja pa se pogovarja "jaka lep, jaka priden" pa mucka skoz kliče "mucmucmucmuc!". Joj prav simpatični so:D.

Katja 13. junij 2008 ob 07:19  

@A: Men se zdej ptič že mal smili, ker je skos zaprt. Sam zgleda pa precej butast. :)

@V: Tale po moje, da ne bo nikol govoril. :) Komaj da obvlada osnovne življenjske funkcije. :)

Ana 13. junij 2008 ob 10:29  

Če se ti smili, predlagam da ga kar odpreš. Zna biti zanimivo. In če boš potem potrebovala pomoč, da ga zopet ujameš, me pokliči.

Anonimni 13. junij 2008 ob 10:35  

Nimfe so zakon! Naš (no, ne več naš) vpije "Pi*ka" in "Baraba".

Le iz njegovih ust (kljuna) vzamem pi*ko kot kompliment:P ...

Katja 14. junij 2008 ob 12:19  

@A: Ne upamo ga spustit, ker bo sigurno kaj narobe. Al bo ušel al pa se bo pa zaletel v steno in umrl. No go!

@B: Hehehe, a veš, da je zdej padla odločitev, da bomo mi tudi imeli ptiča. Tale gre domov in potem gremo v akcijo. :) Pol bo pa tud naš govoril lepe besede, ko boš prišla na obisk. :)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP