ponedeljek, 2. junij 2008

Orientacija uspela!

V soboto je naše društvo organiziralo orientacijo, in sicer na nivoju regije. Kar pomeni, da se je je udeležilo preko 60 ekip in preko 30 sodnikov. Veliko ljudi in veliko dela. Po mojem menjenju je zadeva uspela, nimam pojma, kaj mislijo ostali, ampak se mi zdi, da je šlo vse ok. Nobenih poškodb. Naša ekipa je bila v eni kategoriji tretja!

Naredila sem preko 300 lukenj v štručke za hot dog. In ravno tolikokrat sem vprašala, katero prilogo bodo zraven. Imam tri nove opekline. In zdi se mi, da so bili vsi otroci enaki. In ja - po novem znam skuhati (na blef) vsaj 30 kav naenkrat. Recept je zelo enostaven: Naliješ vodo v veliko posodo. Vzameš sladkor in mižiš, ko ga stresaš v vodo. Isto narediš s kavo. In potem upaš, da je zadeva pitna.

Presenečena sem nad pridnostjo naših pobalinov, super so bili. Punce itak, vse ostalo tudi. Sami superlativi, itak!

Fotk še nimam vseh. Tole je le za vzorec. :)





Dodatek: Fotke od včerajšnega družinskega srečanja (beri: krst) še sledijo. Predvsem zato, da vidite, kolk hudo sestrično imam! :)

0 komentarji:

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP