sreda, 18. junij 2008

?????


OMG, skoraj me je kap. Telefon zvoni. Pogledam. Se oglasim. Še vedno nič. Tema.

"Živjo. Ja, kje pa si? Si pozabila?" "Šittttt!!! Sestanek!!!!"

S tem, da sem jaz izbrala termin, ki mi je najbolj ustrezal. In po tistem trenutku, ko smo se vse dogovorili, na to (očitno) tudi pozabila. Tako zelo pozabila, da mi tudi na misel ni prišlo, da ta ustanova obstaja in da imam kaj opravka z njo. Ok, so speljali brez mene. Bom pač nadoknadila zamujeno, ampak tisti občutek ... Ko mi ni jasno, kako je sploh mogoče, da sem kar tako pozabila. Brskam po možganskih celicah in iščem razloge.

  • Pomlad ni, ker je že mimo in tudi vreme ni spomladansko.
  • Res je sicer, da nisem šla danes nič v Ljubljano, ampak tudi če bi šla, verjetno ne bi bilo nič drugače.
  • Stvari je bilo zadnje dni res ogromno. Mogoče, mogoče je to to.
  • Hmm, sem leto starejša. Se to že pozna? Postajam senilna?
  • Zna biti, da je bilo čez vikend res preveč alkohola. So mi odmrle možganske celice za spomin?
  • Kaj pa vem. Pametni pišejo. Mogoče si moram pa res vsako stvar zapisati in dati (vsaj 3x) na opomnik.
  • Neresna sem. Tako in drugače.
  • Pa kaj. Smejim se in grem naprej!

7 komentarji:

Bimmer Girl 18. junij 2008 ob 16:43  

Haha! Leta pa alkohol znata biti problem! Govorim iz lastnih izkušenj :))))) 2 meseca sta šla mimo mene in meni ni nič jasno ...

Lol, pomlad ja! Wake me up when september ends! Pa čist resno mislim :P (po možnosti vpisana v 4. letnik!!!)

Izgubljena. 18. junij 2008 ob 17:14  

Pametno:P - mislim za to, da se ne sekiraš, se smejiš in greš naprej:). Je pa koledarček kar priročna zadeva, ja:).

Katja 18. junij 2008 ob 18:35  

@A: Uja, ko bi blo vsaj res ... oktober in vse lepo in prav. :)

@V: Kaj pa naj? Sem v obdobju, ko mi je precej vseeno za vse. Hahaah ... :)

Nihljaj 18. junij 2008 ob 20:58  

Je pa še ena verzija, zakaj si pozabila (taka bolj psihoanalitična) - tvoja podzavest si ni želela na načrtovan dogodek, zato ga je potlačila in tvoja zavest je pozabila :P

Sicer pa se zgodi. Sploh, ko je človek v stresu ... joj, jaz sem kar v paniki, da mi ne bi kaj iz glave pobegnilo!

Bimmer Girl 19. junij 2008 ob 11:41  

@Katja: Jap, tako kot lani, hehe :) Samo kaj ko smo od oktobra naprej bluzile ena bolj kot ta druga :P

Sej bo ;)

@Vađajna: Jst mam koledarček pa pol sam črtam zadeve :S (beri: odjava od izpita)

Ana 19. junij 2008 ob 13:12  

no, sej včasih je pa dobro kej spontano pozabiti, saj lahko da tisti trenutek doživiš kej lepšega

odjava od izpita, ha ha ha, to pa jaz zmeraj pozabim, ker včasih že to pozabim, da sem se prijavla, faks je itak eno samo opominjanje in pozabljanje

Bimmer Girl 19. junij 2008 ob 18:06  

@Ana: Hehe, enkrat v začetku junija sem cel teden razmišljala od katerega izpita se bom odjavila, ker sem bila prijavljena na tri v dveh dneh. No in ko sem že tako zamudila rok za odjavo, sem opazila, da na nobenega nisem prijavljena :S Ah, močne so te lune letos :)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP