ponedeljek, 23. junij 2008

Juhuhu, poletje je tu!

  • Vroče je ko ... in je fino.
  • Prvič po dolgeeemmm času sem padla z rolerji. Mal boli.
  • Otvoritev sezone pinkiponkija. Naša lepa modra pinkiponki miza je ugledala dnevno svetlobo. Kupila sem nove žogice. Oranžne. Danes sem že drugič igrala. Mi gre že fulll dobro. Kdo si upa igrati proti meni?
  • Prve kresničke. Iiiiiiii ...
  • Prvi komarji. Grrrrr ...
  • Ko sem v dnevni sobi in imam odprta vrata na balkon, mi stalno neke žužke letijo pred lcd-jem. Hmmmm ...
  • Ja nič. Če ne bi bilo učenja in vsega tega, bi bilo življenje prav fletno.

5 komentarji:

Ana 24. junij 2008 ob 11:47  

Jupijajaja, jaz te bom premagala. Zdej ti dam še mesec dni časa da treniraš, potem pa se pazi.

Katja 24. junij 2008 ob 12:03  

Ok! Te držim za besedo! ::))

Nihljaj 24. junij 2008 ob 13:36  

Pink ponk je res fajn, ja, ampak v tej vročini odpade vse, kar je povezano s pretiranim gibalnim naprezanjem :)

Katja 24. junij 2008 ob 13:50  

Sej to igramo proti večeru. Pol, ko ni več tako vroče. :)

Spela 25. junij 2008 ob 12:51  

Ja, poletje je definitivno tu :) No, pa sej je fajn. Koncno sem zjutraj oblečena v par minutah pa samo obujem se in šibam. To pride prav predvsem, ko imam službo 5:30.
Se ne bom nič pritoževala cež vročino...če bo pa prevroče, jo bom p mahnila nekam višje, kjer se temp. malo spustijo ;)

Vso srečo pri pingpongu :)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP