sreda, 25. junij 2008

Praznik pa to. Vroče pa to.

Baje je danes praznik. Mislim, seveda vem, da je danes praznik, saj sem vendar zavedna Slovenka. Bulšit, torej, ljudje so danes očitno doma. Tudi moja mami, ki vztraja v savni in lika. Danes, ko je teko vroče, da sem strokovno po vseh možnih analizah ugotovila, da je najnižja temperatura v hiši v stranišču. Ampak tam pač cel dan ne morem čepeti. Zatorej sem večino časa preživela pred računalnikom. Sem delala. Nekaj sem se učila. Nekaj smo imeli obiske. Nekaj sem jedla borovnice, ki so jih mati nabrali in mi milostno odstopili nekaj borovničk. Ostale so šle za liker pri katerem mati niso bili tako malenkostni in posledično se mi je v najhujši vročini še vrtelo v glavi. Jap, prazniki so res nekaj posebnega. Zdaj pa tuhtam in tuhtam. In verjetno ne bom dotuhtala, ali naj grem še malo za knjige ali naj grem raje ven. Druga varianta mi je bolj ljuba, zunaj je samo še 35 stopinj. :)
Z bratcem (ki edini poleg mene še vztraja doma) sva ugotovila, da to pa res ni nič. In pri tem je tudi ostalo, ko je šel on že petič spat.
V glavnem, tale post je napisan tako, kot je trenutno moje počutje. Drugače pač ne znam razložit. Mogoče je (spet) krivo pomanjkanje spanja. Le kdo pride ob pol dveh domov iz kina? In niti na zmenku nisem bila. :) Šment. Je bilo pa fino. Zjutraj pa budilka ob pol sedmih, ko je oča ugotovil, da mora točno takrat pod mojim oknom nekaj naredit in pri tem uporabit vse možne aparate, ki jih premore. Jap, prazniki so res nekaj posebnega.

Tale post je v bistvu napisan z namenom. Danes sem po brskanju po spletnih straneh parkrat naletela na pojočo misico. Pismo, ne morem verjet, da punca nima toliko v glavi, da bi dojela, da nima posluha. Zakaj ji tega nihče ne pove? Ker ona tega RES ne ve. Reva, živi v zmotnem mišljenju. Pismo, zadnje čase sem se že večkrat pritožila na ta račun. Sicer je res, da mi je ni treba poslušati, če nočem, ampak tokrat moram pa tole tudi objaviti, čeprav se v take stvari načeloma ne spuščam. Spljoh.

Ok. Superduper pevka in ohinsploh nadarjeno vsestransko dekle (zlomka, pri nas jih imamo celo več).



Originial, ki je vsem (neštetim) predvajanjem navkljub, še vedno hud!



In še meni osebno daleč najboljša parodija na ta komad. Pa kaj, če je že stara, meni je kul. ;)



Še dve stvari, ki me mučita:
1. Kaj pomeni Naske do daske? Res ne vem, naj mi oprostijo vsi, ki se jim zadeva zdi samoumevna.
2. Firbec me matra, če mi bo sestra iz Ikee prinesla, kar sem ji naročila. Komajjjj čakammm, pismo, kje hodi toliko časa ...

Besedo pismo uporabljam tako pogosto, ker opozarjam ljudi na tovrstno komunikacijo. Borka za pisano besedo, nekaj takega. :)

10 komentarji:

Izgubljena. 25. junij 2008 ob 21:22  

Prvič: jaz sem se danes preselila v kletne prostore naše hiške in ne boš verjela - tokrat sem se še najbolj učila letos nasploh:) (žalostno, da sem se na ta plac spomnila na koncu izpitnega obdobja:D)

Drugič: ni mi uspelo odpreti videa, ampak predvidevam, da je to sanja - točno to se sprašujem vedno, ko slišim njeno superpetje (baje sedaj hodi na pevske vaje, veš?:D Očitno ji ne pomaga prav dosti...)

Tretjič: naske do daske moj vagislovar prevede kot naske do konca??? I think... :D

Ana 25. junij 2008 ob 21:47  

Hehehe, kako smešno pojavna je tale Sančy.
Je pa nekaj, punca ima korajžo, voljo in vztrajnost, žal pa ne tudi talenta. Če bi jo zagovarjala, bi rekla, da ima lepo barvo glasu in da si je pač izbrala prezahtevno pesem, če pa bi jo kritizirala, bi pa rekla, da se njeni e,e,e, slišijo kot oslovsko oglašanje.

Vročina! Ja zelo vroča vročina, vse štiri držim od sebe in si prizadevam, da se čimmanj naprezam. Dobro, da grem jutri na m.o.r.j.e....

Katja 25. junij 2008 ob 22:26  

@V: Jah, pri nas je bolj kot ne povod isto. Vročeeee. :) Sanja, Sanja, seveda. Mislim, men se zd, če ni pol pač ni. Tudi pevske vaje ne pomagajo.
Za Naskeja bi rekla neki podobnega, ja.

@A: Punca ma samo samozavest. Kar je očitno dovolj. :)
Smotka, a zdej pa res greš na morje?

Bonny 25. junij 2008 ob 23:49  

Jeeej, sem vedla - Naske do konca.

Sanja pa ... žalost.

Katja 26. junij 2008 ob 09:22  

Hehehe, se mi je zdelo, da si precej prepričana v svojo razlago. :) Samo tvoja je imela še nekaj o alkoholu zraven ...

Nihljaj 26. junij 2008 ob 15:46  

Oh, punce, a niste gledale videa na 24ur. com, kjer Sanjica ponosno kaže svoj novi tatu na tilniku in zapestju ter novo frizuro - vse to baje v stilu original Rijane :) Haha ... Koliko moraš biti nor in star, da želiš biti kopija nekoga drugega? Res nerazumljivo za moje scvrte možgane :)

Katja 26. junij 2008 ob 19:13  

Za kaj takega moraš bit misica. ;;)))

Glista Fashionista 27. junij 2008 ob 11:50  

Hvala bogu mi je bilo prihranjeno. Nočem videt!!

Ja, moraš bit misica, čivave&Iris ipd.

Katja 27. junij 2008 ob 15:56  

LOL!

Bonny 29. junij 2008 ob 21:45  

@ GF.: Visok IQ si še pozabila pri Iris (ali njenemu psu, ne vem:P).

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP