petek, 6. junij 2008

Petek - dan za zadetek

Petek je dan zazadetek, ker:

  1. Sem spala samo 3 ure.
  2. Sem šla na izpit.
  3. Sva z Dejanom po dolgem času bluzila tako kot znava.
  4. Sem šla 2x po dežju za brez veze, pa se sploh nisem jezila, kot bi se lahko.
  5. Sem dobila rožice.
  6. Sem dobila darilce.
  7. Sva danes z Marušo kričali, se lovili in se imeli fino, kot že dolgo ne. Super je bilo, če odštejem, da mi je za vrat vrgla polža. Jak!
  8. Sem dobila najbolj čudno ponudbo za delo ever! Ampak res!
  9. Se še danes čudim temu, kako nekateri spremljajo moje izjave. Virdov!
  10. Ta je pa pač zato, da je.
  11. Aja, izšel je zbornik. Meni je všeč. Kdor ga hoče, ga dobi. Si sama delam reklamo in se hvalim.
In zame je petek končan. Lahko noč. Lahkoooo nočččč!

Ne povem, ne povem, ne povem, ker ne smem.


4 komentarji:

Glista Fashionista 6. junij 2008 ob 21:52  

Nekomu se dogaaaaaajaaaaaaa!!! :D

Anonimni 7. junij 2008 ob 12:32  

Polž, LOL!

Katja 7. junij 2008 ob 12:37  

To so moji prebliski, ja. :)

Spela 8. junij 2008 ob 10:57  

Full dobr! Dobro izkoriščen petek!

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP