torek, 17. junij 2008

Pojasnilo

Bom zelo kratka. Za tiste, ki ste dobili občutek (in to tudi izrazili), da se zanimam za poročene moške. Vsa namigovanja, vprašanja in predvidevanja so odveč. Fantje, ki so bili omenjeni in še verjetno kdaj bodo, so v redu. So pač del mojega življenja, ker imamo nekatere skupne interese in pri nekaterih zadevah sodelujemo. Za nekatere lahko rečem, da so moji prijatelji. Nikakor pa ne kaj več. Vsekakor se držim načela, da česar jaz ne želim, da mi drugi storijo, tudi jaz ne storim drugim. In ja, v tem primeru sem zategnjena. Prstan na roki pa vseeno ni ovira, da človek ne bi bil z nekom prijatelj. In pika.


2 komentarji:

Izgubljena. 18. junij 2008 ob 13:04  

Mja... Tudi z moje strani je tako, če se lahko pridružim tvojim trditvam:).

Ampak nekatere bejbe pa res ne morejo iz svoje kože in prav namerno iščejo "žezasedenčke".

Katja 18. junij 2008 ob 13:24  

Jah, s takimi bejbami je po moje nekaj narobe. Oziroma nimajo razvitega čuta za kaj je prav in kaj ni. Ker ne morš bit taka svinja pa narest kaj takega.

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP