sobota, 14. junij 2008

Pa sem!

Leto starejša!

Zdaj je vse drugače. Zdaj sem (še) bolj pametna. Zdaj sem predvsem stara. :)


Na kratko:

1. V četrtek smo z mulčki nastopali. SUPER so bili. Pripravili so mi presenečenje. In predvsem - presenečenje. Na generalki so mi (vmes je en del, ko pojejo hepi brzdej društvu) jo zagodli in so zapeli meni. :) Ostale fotke še pridejo.



Moji mulčki in moji somentorji (Lucija, Puta, Robi) so zakon!

2. Včeraj je bil 13. Petek 13. Hvala Bonny, Ana, Carmen in Andreja! Hvala Rocky za obisk (ko se zadeve malce umirijo, greva na "kavo"), hvala Petra, hvala babe za super izvirno torto, hvala Dejan in Damjan za neumnosti in hvala vsem za voščila in darila. :) Zdej sem stara in sem lahko osladna. In včeraj sem bila na gasilski vaji. Fotke še sledijo.



3. Ostalo sledi drug teden enkrat. :)

Dodatek: V zadnjih dneh sem večkrat ostala brez besed. Dober je občutek, ko ti po nekem obdobju obtoževanj in neke slabe volje ljudje dajo vedeti, da ni vse tako slabo in negativno. Mislim, da bom še nekaj časa osladna. :)


5 komentarji:

Anonimni 14. junij 2008 ob 15:25  

Zdej mam pa sladkorno:P.
Torte zgledajo jumiiiiiii! A bo kaj ostalo do jutri:)?

Katja 14. junij 2008 ob 15:30  

hehehe, js jo imam že tri dni. :)

Ej, nič ni ostalo. Prvo so mi tamali pojedli že v četrtek, druge je zmnanjkalo včeraj. :)

Jutri dobiš čevap!

Anonimni 15. junij 2008 ob 20:18  

Vse najboljše in hvala za linkanje. ;)

Nihljaj 15. junij 2008 ob 21:33  

Vse najboljše ;)

Katja 16. junij 2008 ob 09:05  

Hvala! :)

Sem dala linke, da ne klikam preko vseh drugih na bloge, ki jih berem. :)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP