četrtek, 1. maj 2008

Vabilo na piknik

Da preusmerim pozornost ... :)



Dodatek 1: Piknik bo jutri. Vse kaže, da me jutri ne bo zeblo.
Dodatek 2: Še vedno me namreč zebe od včeraj, čeprav sem šla precej prej domov kot ostali.


4 komentarji:

Unknown 1. maj 2008 ob 19:59  

OJOJ kako povabilo (mislim na slikovni material).
Potrebno je pripomniti, da se vse vendarle ne bo vrtelo okrog razstavnih eksponatov na sliki... gre zgolj za delček palete, ki bo zadovoljil različne ženski okuse pri coctailih.

Sicer je glavni namen piknika srečanje in druženje članov ter simpatizerjev Društva mladih Dob, vseh s katerimi sodelujemo, prijateljev in znancev.
Druženje in piknik bomo popestrili z različnimi stvarmi (ena je na sliki), vsekakor pa se lahko pričakuje fešto v stilu DMD.

Katja 1. maj 2008 ob 20:11  

Šment. Men si samo tole pokazal. ;)

Zdej si pa tako vabilo napisal, da bodo vsi, ki berejo moj blog, prišli.

Rok Ravnikar 1. maj 2008 ob 22:41  
Avtor je odstranil ta komentar.
Spela 2. maj 2008 ob 09:32  

Pridem na koktejl :D










Nč bat....se sam hecam ;) Mamo tud mi danes kosilo-piknik ;)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP