sobota, 17. maj 2008

Moji mulčki

Večkrat govorim o malčkih, ki jih pazim. In kakšni sploh so ti otroci?
Ukradla (haha) sem super tehniko, kjer se dajo slikce malce predelati in danes premierno objavljam moje mulčke.


Razgrajač
Starost: 4 leta
Lastnosti: Ve, kje je shranjena posoda, čokolino in kolikokrat se pritisne na tisto stvar na wc-ju iz reklame (smrdiiii ...). Ne mara lupčkanja, ker je fant. On se noska, zato je moj nos ves čas kriv. :) Zaradi njega je moj telefon poln peska in čokolina in hrešči, ko ga odprem.
Njegovi izjavi: "Ej, a misliš, da bojo men tud joškice zrasle?" in "Glede na to, da si punca, se je s tabo zelo fino igrat."




Lepotička
Starost: 3 leta
Lastnosti: Ima najlepše kodrčke na svetu, take fletne. Za svoja leta govori zelo razumljivo. Sama zvečer reče, da bi šla spat (alelujaaaa!!!) in tudi hitro zaspi. Namesto dude sedaj uporablja prst.
Izjava: Tišina. Gleda. Tišina. In nato: "Katja, a si ti drugač tud mamica? A ti lohka kr mamica rečem?"




Dvojčici
Starost: 3 leta
Lastnosti: Uporabljata svoj jezik, ki ga jaz ne razumem. 4x zaporedoma lahko gledata Piko Nogavičko. Ena ima kodre, ena popolnoma ravne lase. Obe sta svetlolasi (blond). Ena je nora na sladko, ena pa ne. Obe veliko govorita. Ena je umetnica in ima strašno rada knjige, pravljice ... Ena ima rajši risanke. Obe imata bujno domišljijo. Zelo.
Izjava št. 1: "Kaj delata tvoja oči pa mami?" (to vedno vprašata)
Izjava št. 2: "Ko bova midve veliki, bova imeli tudi take barve pulover kot ti." (tuki pridejo še: prstan, nohti, lak, frizura (?) ...)

4 komentarji:

Bonny 17. maj 2008 ob 19:18  

LOOOOOL, ej the best izjave!
Sploh joškice:P ...

Katja 17. maj 2008 ob 21:17  

Hehehe, joškice. On si dvigne majico in me sprašuje ... Prov smešen je. :)

Očitno se mu pozna, da ima same sosede. ;)

storyteller 18. maj 2008 ob 15:45  

Sweet :)

PS: Na zadnji sliki si ti med dvojčicama?

Katja 18. maj 2008 ob 20:31  

Jap, jaz. :)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP