ponedeljek, 26. maj 2008

Joj, kakšna si!!!

Da tole pišem, je seveda precej pričakovano. Ker če napišem vse, bom pač tudi to. To je dejstvo. Nimam namena pisati poimensko, zato se ni treba razburjati in govoriti, kaj pišem o drugih in da izzivam. Ne pišem zato, ker bi hotela koga izpostaviti. Pišem zato, ker sem užaljena. Ker sem žalostna. Ker sem prizadeta. Zelo.

Torej ...

Sprašujem se, kdo ima pravico kar tako obtožiti ljudi, kakšni da so. Oziroma konkretno - kakšna sem jaz. Včeraj sem dobila cel spisek samih negativnih lastnosti, ki me zaznamujejo. Dobrega itak nikoli nisem nič naredila. Sem pač dober primerek tistega, kar človek ne bi smel biti.

1. Zakompleksana.
2. Obremenjena.
3. S svojimi kompleksi obremenjujem na vsakem koraku.
4. Nisem normalna.
5. Iščem pozornost.
6. Sem en velik problem tako ali drugače.
7. Kamor pridem delam samo težave in probleme.
8. In vsi imajo z mano probleme. Vsi. In to se okrog govori.

Tega do včeraj nisem vedela. Da sem tako problematična za druge, za okolico. In sem zato slabe volje. Oziroma se mi poraja vprašanje, če sem res taka. A me res vsi tako vidijo? Sem res tako sitna, nadležna, se z mano ne da nič zmenit in sem tak problem? Mi je popolnoma jasno, da sem pač tak tip človeka, da vsako stvar večkrat vprašam. Včasih prevečkrat. In želim takoj odgovor. In zato težim. Ampak sem skoraj prepričana, da nisem tako žaljiva. Nisem imela pojma, da je tako hudo.



Se izogibam tej osebi in se izogibam sodelovanju z njim. Ni mi vseeno. Mogoče je bolje, da se sploh umaknem. Se posvetim drugim stvarem. Ker to je vendarle moj prosti čas.

18 komentarji:

Bimmer Girl 26. maj 2008 ob 10:34  

Ej ne sekiraj se! Tisti, ki to govorijo, so sami polni kompleksov. Saj je vedno bolj zanimivo govoriti drugim, kakšni so in ne pomesti pred svojim pragom.

Jaz take stvari preslišim, razen ko gre za kaj takega, kar lahko pri sebi popravim. Da bi mi pa kdo govoril, da sem problematična, zakompleksana ... Ne vem, res, kdo ima to pravico, razen nas samih?

Katja 26. maj 2008 ob 12:59  

Jah, sej imaš prov. Čeprav js pol padem v neko čudno stanje, ko se mi zdi, da imajo drugi vse prav, jaz pa pač narobe.

Ampak ni vredno slabe volje. Taka stvar me pa že ne iztiri. :) Se mi zdi ...

Se pa počutim tako kot tale žvalca na fotki, ampak mislim, da je malce kriv tudi ponedeljek. :)

Glista Fashionista 26. maj 2008 ob 22:26  

Skozi eno uho noter, skozi drugo ven in to čimprej! Kr neki, bi rekla jz ... Čista faca si!

C. 26. maj 2008 ob 22:29  

Katja, od kdaj smo dvojči taki, da nas gane kaj o nas govorijo drugi ljudje? A? Kot ti je rekla že Glista ... na eni strani not, na drugi ven ...

Katja 27. maj 2008 ob 21:14  

Ja, ja ... sej je šlo. Brez problema. ;)

Tenkju. :)

storyteller 27. maj 2008 ob 23:01  

"Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means that you are two steps ahead!" Sicer nisi napisala, da govori(jo) za tvojim hrbtom, kakorkoli že, ne meni se za govorice.Meni se zdiš fejst punca! :)

Katja 28. maj 2008 ob 16:01  

@ST: Očitno govorijo za mojim hrbtom, če js ne vem nič o tem. ;) Ampak naj kar. Upam, da imajo kaj od tega. Hvala za pohvale in vzpodbudne besede. Vsem!

Anonimni 28. maj 2008 ob 17:31  

No, meni se ne zdi ravno primeren način (in ta oseba je ravno to naredila), da če si slabe volje, streseš jezo na nekoga, ki je pač v danem trenutku blizu. Sploh če naj bi bila ta oseba tvoj prijatelj. Fujinfej.

In tudi moraš biti tak človek, da ti je vseeno, če se o tebi govori naokoli. Meni ni in nikoli mi ne bo. Slava in čast tistim, ki jih omenjeno ne gane in furajo svoj lajf brezskrbno naprej.

Katja 28. maj 2008 ob 18:53  

Se strinjam. Razumem, da mi on pove pač, kar misli. Ne razumem pa, da mi gre govort še za druge, da sito mislijo kot on. S tem, da potem ne pove, kdo to sploh je. To pa ni fer, in to bom še pač izvedela. Tako ali drugače.

Sicer pa on ni moj prijatelj, še manj sem jaz njegova prijateljica. :)

Spela 28. maj 2008 ob 19:22  

Za dobrim konjem se vedno praši ;) Pa za vsako rit palica raste :D

Katja...ne sekiraj se. najbolje je, da greš stran od tiste osebe, ker je očitno da stresa svojo slabo voljo na druge. Si bila pač v nepravem trenutku na nepravem mestu.

Osebno te sicer ne poznam, ampak glede na tvoje pisanje, ti ne bo dosodila nobene izmed naštetih stvari. :)

Ana 28. maj 2008 ob 21:22  

Vidiš, vse te podpiramo. Moje mnenje tudi poznaš, zato ne bom še enkrat.

Bo treba kako taktiko najdt, da najdemo te zahrbtneže (sej veš da sumim tipe).

Sam prosim, če se boš že umaknila, ne se tok umaknt, da ne prideš več na odbojko. Potem bom pa jaz užaljena.

Ana 28. maj 2008 ob 21:23  

Aja, pa ful me preseneča, da ni nobenega komentarja od kakega fanta, ker drugače zmeraj kaj pokomentirajo.

Rok Ravnikar 29. maj 2008 ob 02:35  

"In tudi moraš biti tak človek, da ti je vseeno, če se o tebi govori naokoli. Meni ni in nikoli mi ne bo." ... ne pozabimo, da je ob "govoriti naokoli" potrebno imeti v mislih tudi "opravljati po blogih"! ;)

Katja 29. maj 2008 ob 07:24  

@A: Bom še prišla, seveda. Saj ne hodim tja zaradi ene osebe. Je pa tako, da se mi je zadeva precej zamerila. :) Sicer pa veš, kaka je situacija. :)

@R: Nikoli nisem napisala česa, kar človeku ne bi povedala tudi "v glavo". Sicer pa pisanje bloga ni zahrbtno dejanje. Gre za javno stvar, ki jo lahko vsak prebere. Kajne?

Katja 29. maj 2008 ob 07:29  

@S: Za dobrim konjem se vedno praši ;) Pa za vsako rit palica raste :D -> like it. Sem se prov nasmejala. :) Sicer pa ja, se je treba umaknit, čeprav js mam včasih eno čudno prepričanje, da je treba stvari razčistit ... ampak tokrat se mi ne da ubadat s tem. :)

Anonimni 30. maj 2008 ob 07:50  

ne pozabimo, da je ob "govoriti naokoli" potrebno imeti v mislih tudi "opravljati po blogih"!

Eh, R., koga pa opravljamo? Me že nismo take:) ...

Unknown 2. junij 2008 ob 13:09  

Škoda, da sem šele sedaj zasledil to temo, ker bi se sicer bolj aktivno vključil v razpravo.
Se strinjam z enim od predhodnikov, da je opravljanje po blogih zahrbtno govorjenje. Je eden od načinov ustvarjanja določenega mnenja, ki pa NI nujno pravo. V primeru te teme je situacija opisana enostransko in tako jo poznajo tudi vsi, ki komentirajo. To pomeni, da situacije ne poznajo. V primeru, da pa se pojavi neželena informacija jo avtor/lastnik bloga lahko izbriše. Nemogoče je, da bi si zunanji opazovalec (bralec bloga)tako lahko ustvaril realno sliko o sami situacijo in jo nepristransko komentiral. Namen takega "javnega" pisanja si lahko tako vsak razlaga po svoje...
Ne vem zakaj tudi "druga stran ni razkrita", sem prepričan, da zadeve niso bile brez razloga :) Lp Mitja

Katja 2. junij 2008 ob 13:21  

@M: Tudi druga stran lahko pove svojo plat zgodbe. Nikoli nisem nikogar brisala. Nikoli nisem rekla, da ne smete izraziti svojega mnenja. Nikoli nisem rekla, da imam prav. Imam pa pravico napisati, kar občutim in predvsem - kako zadevo vidim jaz.

Ne gre za opravljanje. Zadeva je javna. Za razliko od tistega govorjenja: "Vsi rečejo, da si taka ... blabla ..."

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP