nedelja, 11. maj 2008

O moji DOBRI VILI LJUBEZNI (!!!)


Iz četrtka na petek ponoči je nekaj zašumelo. Potem se je slišal rahel zdrs. In nato padec.
Moja strokovna ugotovitev: Dobra vila ljubezni, ki mi jo je Bonny podarila za novo leto, je padla.
Sicer na mehko in je še vedno cela.


Sedaj se mi poraja vprašanje: Kaj to pomeni?
  • Je padla zato, ker zame ni več upanja v tej smeri?
  • Je padla zato, ker je lepilni trak popustil?
  • Ali je padla zato, ker je ne potrebujem več?
  • Naj jo prilepim nazaj na steno, kjer je bila?
  • Ali to prinaša nesrečo?
  • Je zgolj naključje?
  • Kdo ve?



19 komentarji:

Unknown 11. maj 2008 ob 23:10  

Preveč simbolike skušaš najti v nepomenljivem dogodku..., ne bodi vražjeverna..., popustil je lim!

Anonimni 11. maj 2008 ob 23:13  

Padla je zato, da te spomni, da je treba kaj naredit v njeni smeri:P ... in ne začenjaj spet s "jaz sem že obupala ..."

Glista Fashionista 12. maj 2008 ob 07:53  

Go Bonny, go Bonny :D Sam jz sm se v to vilo že spet zaljubla ... Bi pa potrebovala "dobro vilo motivacije" al pa kaj takega :P

Kar nazaj jo prilepi!

Katja 12. maj 2008 ob 08:13  

Za vse: Nisem mislila, da bo tole izpadlo obupano. Bolj sem ciljala na šaljiv način, sicer pa po celem dnevu pred računalnikom ni čudno, da je tako izpadlo. ;)

Nič bat, danes zjutraj sem jo slavnostno nazaj prilepila, obupat pa še ne mislim, vsaj dokler se najdejo nesrečenži, ki me (tu pa tam) kam povabijo. ;;;)))

@B: A sem kdaj to rekla? A takrat, ko sem bila pijana? ;)

Anonimni 12. maj 2008 ob 11:27  

@ K.: Hahahahahaha, K., ko si ti pijana, imaš prav rada moško družbo:P ...

Katja 12. maj 2008 ob 13:11  

Ojej, Bonny, kako se pa tole bere ... :)

Unknown 12. maj 2008 ob 16:03  

Bonny, a pol pravš: "Katja pod gasom -> brez zavor" :)))

Katja 12. maj 2008 ob 16:38  

Prosim?

Kaj je zdej to? A ste me kdaj vidli, da se tko obnašam? Slučajno?

Unknown 12. maj 2008 ob 17:13  

hmm, glede na zgorne komentarje, dobr, da si na pikniku dobivala coctaile z rahlo zamudo... vidm, da ima vse svoj namen:)

Katja 12. maj 2008 ob 17:23  

Hmm, Mitja, se mi zdi, da tebi alkohol bolj škoduje kot meni ...

Objavim kako fotko? ;)

Anonimni 12. maj 2008 ob 21:21  

No, vrgla sem kost za glodanje, zdej bom pa diplomatsko tiho:P ... (sprejemam podkupnine za izdajo tajnih juicy podrobnosti:P)

Unknown 13. maj 2008 ob 07:42  

@B.: Say how much!?:)

Unknown 13. maj 2008 ob 09:36  

No Katja, težko rečem komu alkohol bolj ali manj škoduje... teoretično nikomur ne koristi, je pa res, da pri tebi ob povečani konzumaciji postanejo tla, stena, strop (odvisno od smeri vrtenja)hitro PRESPOLZKI;)

Katja 13. maj 2008 ob 10:38  

@B.& R.: Kaj se zdej to dogaja? Upam, da podkupnina potem pride na moj račun, če se že govori o meni. ;)

@M: Ne poliva se vsak dan po tleh s šampanjcem in to si je treba od bližje pogledat. ;) Sicer pa, če me spomin ne vara, si bil ti kriv, da se je vse to zgodilo.

Anonimni 13. maj 2008 ob 21:28  

Ah Katja, ne vleči se ven. Mi (jaz + R. + M.) smo vse videli čez tisto meglo iz osemdesetih, LOL!

Katja 13. maj 2008 ob 21:31  

Men se zdi, da me tuki ni blo zraven. To ste vi mal zamešal. :)

Anonimni 13. maj 2008 ob 21:52  

MHHHHHHHHHHHM:)!

Unknown 14. maj 2008 ob 12:25  

@K: Ne bi želel, da tole postane navzkrižno obtoževanje, zato ne bom nikogar označeval... Za zgoraj nekakajkrat omenjeni dogodek pa lahko zase rečem, da sem poskušal, zaradi nahajanja v neposredni bližini, situacijo rešiti, vendar je bila takrat že v brezizhodnem stadiju. Toliko različnih dejavnikov na kupu in končni rezultat je bil takoj jasen in neizbežen. Mogoče smo v samem začetku še imeli nekaj upanja na ugoden razplet ampak alkoholu se ne moreš kar tako zoperstaviti.

Katja 14. maj 2008 ob 13:34  

@M: Nobenega obtoževanja. Jaz tebe nisem silila, da piješ in obratno.
Ni mi pa jasno, kje in kdaj si se ti trudil, da bi kej preprečil ...

Sicer je bila po mojem mnenju dobra žurka in sem se mela super.

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP