torek, 20. maj 2008

Sveega i svaašta

Danes zjutraj, natanko ob 7.35, sem se narisala v tiskarni in oddala gradivo, kar pomeni, da je s tem KONEC in da upam, da bo okej. Vem, da me čaka še 10000000 vprašanj iz studia glede oblikovanja, ampak vsebinsko ... to je to.



Še 1x se je potrdilo dejstvo, da tega ne mislim početi v življenu. Preveč nehvaležno delo in zadeva me je tako stirila, da sem pozabila (čeprav sem bila pred računalnikom skoraj 24h na dan) narediti potezo pri virtualnem igranju šaha in izgubila dve igri.
Fujinfej, kaj pa zdej?


Bistvo sporočila: hvala Bonny, ker si me (vsaj) 2x "rešila".





4 komentarji:

Anonimni 20. maj 2008 ob 10:58  

Vau, hvala, hvala.
In sploh ni za kaj, sem itak že rekla, da je čtivo zanimivo - zdej poznam vse predsednika vašega društva zadnjih 50 let:).

Katja 21. maj 2008 ob 10:37  

Kot sem že rekla - naredila si veliko več, kot vsi ostali, ki so me pustili na cedilu. :)

Hehehe, zanimivo, ja. Bomo videli, kako bo na koncu. ;)

Anonimni 21. maj 2008 ob 13:23  

Glej, da dobim en izvod:)!

Katja 21. maj 2008 ob 15:36  

Dobiš, dobiš! ::))

Naklada je 500, tako da jih lahko dobiš tudi več ... hahaha ... bo več kot dovolj!

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP