torek, 13. maj 2008

Frajer

Prejšnji teden sem se šla bolj družinsko življenje. Če sem bolj natančna - šla sem se le oglede. Obiskala sem namreč (mlado)poročenca v njunem novem stanovanju. Navdušena sem bila bolj kot onadva, mahala, delala načrte ... Luštno stanovanje, zelo všečno.
Drugi obisk je bil obisk hišice pri Ajdi. Gre za (en) del trojčka in zgleda super. Sicer punca še polaga ploščice in je še vse bolj v delovni fazi, ampak lokacija je odlična, sama razvrstitev tudi. V tem primeru sva z rokami krilili obe. Zelo.

Ker sem bila ravno v bližini, sem se ustavila tudi pri mladi družinici. Moj prvi obisk v začetku leta se zdi ressss oddaljen. Fant je že cel frajer. Ko sem prišla, je pridno spal v vozičku. Čeprav sem ga (previdno) ogovarjala, precej naglas govorila ... se ni prebudil. Ko sem že skoraj obupala, se je pripeljal poštar.
Hvala, poštar!
Poba se je prebudil in se tako luštno nasmejal, da bi ga človek kar domov odpeljal. No, potem sva se malo crkljala in kmalu je nakazal, da je lačen. Meni se je pa tudi že mudilo.
Definitivno eden bolj simpatičnih malčkov (sploh kadar nosi najino darilo), kar sem jih kdaj videla. :)



Dodatek: Otrok ima tako lepe modre oči in tako dolge trepalnice, da že sedaj vse punce v ulici gledajo za njim. ;)

2 komentarji:

Anonimni 13. maj 2008 ob 21:26  

Kakšen nasmešek. Tale bo dal puncam vetra:) ...

Katja 13. maj 2008 ob 21:30  

Jap, men se tud tko zdi.
Js ga nisem pozabila kar tako - sploh zato, ker so me naslednji dan bolele roke, ker sem ga očitno neki čudno držala. ;)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP