petek, 9. maj 2008

Sonce -> GOR! Dež ->DOL!


Ugotavljam, da smo ljudje pošteno naravnani po vremenu. Se ne reče kar tako, da je nekdo vremenski. Ker smo verjetno vsi. Ali vsaj velika večina. Včeraj sem ugotovila, da sem vremenska tudi jaz.



V zadnjih dneh namreč (bolj kot ne) sije sonce in je toplo in skoraj že poletno ozračje. Vsaj ljudje se že obnašajo tako. Sredi dneva imajo vsi čas za posedanje na sončku in neobvezno klepetanje ter nabiranje energije. Baje. Sicer je vzdušje prijetno in te seveda potegne zraven.
  • Posledično sva včeraj z Živo obiskali zelo obiskano lokacijo sredi Tivolija. Človek s pozitivnimi očali vidi sonček, naravo, vodo, račke, želve ... veliko otrok ... Človek z zatemnjenimi očali vidi umazano in smrdečo vodo, številne mamice, ki so priklopljene na otroke in obratno. Tam si res izjema, če nisi vsaj v 7 mesecu nosečnosti. Plus dejstvo, da je bil D. zelo siten in slabe volje. Kdo mu je kriv, če ima gužvo? Jaz že ne. :) Če bi bilo vreme slabo, bi ga napizdila, da se do mene tako ne obnaša ... tako pa ... naj mu bo, ker je ravno on.
  • Pri nas vedno delamo kompromise glede vožnje domov. Z malim velikim bratcem sva se zmenila, da greva skupaj domov. On je malo počakal, jaz sem malo pohitela. Na vlaku me kliče, da je zamudil in naj ga počakam. Jojmene, ne maram čakanja. Vdihnem, izdihnem, grem po revijo, se usedem "na kavo", gledam mulčke, ki se igrajo in čakam.
    Če bi bilo vreme slabo, bi šla domov.
  • Proti večeru sva šli s sestro zalit rože. Potem še malo na sprehod. Na koncu se je izkazalo, da sva naredili kar pošten sprehod, prlibilžno dve uri. Vmes poslušali zelo glasno glasbo, ker so v sosednji vasi kar na domačem dvorišču neki zagreti "glasbeniki" vadili. Z ozvočenjem in harmoniko, kot se spodobi. :) Torej, če bi bilo slabo vreme, sploh ne bi šla tako daleč. Ker če je slabo vreme ne maram, da mi ljudje ukazujejo kam naj grem, včeraj sem pa na vsak predlog v smislu "... greva še tukaj ..." samo prikimala.
  • Očitno se dogaja tudi otrokom. Nekaj let je bil v naši okolici precejšen mir, ker ni bilo majhnih otrok. Sedaj je stanje precej drugačno ... 4+2+2+2 ... 10 otrok v zelo bližnji okolici, kar pomeni ogromno kričanja in vsega tega ... kar je fino. Očitno se dogaja tudi staršem, ker sem zvečer naprošena že za tretje varstvo ta teden.
Očitno sem po vremenu. Čeprav imam rada tudi dež. Ampak nekaj je na tej pomladi. Ker že cel teden hodim pozno spat in zjutraj precej brez težav vstajam. Imam voljo za ljudi, za učenje, za mulčke ... Kaj pa vem ... mogoče je pa kaj drugega ...

In vprašanje, zaradi katerega tale nesmisel sploh pišem: KDO (za vraga) SE JE SPOMNIL, DA MORAJO BITI IZPITI RAVNO MAJA IN JUNIJA???????



Na tem mestu zaključujem, ker se ne želim spraviti v slabo voljo ... Oh, ja ... (res nesrečno vzdihujem).

9 komentarji:

Unknown 9. maj 2008 ob 10:22  

Kulči:)

Katja 9. maj 2008 ob 10:33  

@R: Kulči ker?

Unknown 9. maj 2008 ob 10:55  

Ker si dobre volje.

storyteller 9. maj 2008 ob 11:20  

Tudi sama sem se včasih isto spraševala, torej zakaj so izpiti maja in junija... letošnje poletje bom pa diplomo pisala.
Ti kar malo "zavidam" (lohk me zatožiš Bonny ;)) ta post. Končno so se začeli sončni dnevi tudi pri nas v LJ, jaz pa lahko svoj nos le skozi odprto okno molim :S

In ja, KULČI, ker si dobre volje! :D

Katja 9. maj 2008 ob 11:44  

Jaz sem skos dobre volje. Res, res. To sam drugi mislijo, da sem sitna in to. Ker v resnici nisem. :) Vsaj če nimam razloga.

@ST: Eh, nimaš mi kej zavidat, res ne. Sicer boš pa tudi ti kmalu zunaj ... :) Te bom takoj "zatožla". Se dobiva čez slabo urco na kavi ... :) Če se bo komu kolcalo, boste vsaj vedli zakaj ... ::))

storyteller 9. maj 2008 ob 11:52  

Katja, hvala za sol na rano! :P Hehe. Ja, upam, da bom tudi sama kmalu v formi za pohajanje. Lepo se imejta in pozdravček obema! :)

Ana 9. maj 2008 ob 16:13  

Izpiti pač enkrat morajo biti. Me pa zanima, kateri mesec bi ti bolje odgovarjalo, da bi jih imeli. Jaz junija vsaj kakega naredim, medtem ko septembra nobenega, zato se ne pritožujem.

A si ti kdaj tok sitna, da se to opazi? He, he, ne sej vem kako je to, sem nekako na istem.

Bimmer Girl 9. maj 2008 ob 19:59  

Hehe, jaz sem tudi po vremenu. In po vseh mojih pravilih, bi morala biti zadnji teden extra dobre volje in pri volji za učenje sploh. Pa nisem. Jah, maj NI moj mesec. Junij pa še manj. Sej bo ;)

:*

Katja 10. maj 2008 ob 18:26  

@ST: Se j nisem hotla soli okrog trosit. ;) Verjamem,da boš kamlu tudi ti v formi. :)

@Ana: Kaj pa vem ... mogoče bolj zimski meseci. Zdej ko je lepo vreme, mam 1000 drugih stvari za počet. :)

@A.: Dobra voljain učenje po moji definiciji ne gresta več skupaj. Očitno je pri tebi isto. :)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP