ponedeljek, 5. maj 2008

Praznično poročilo

Čas je.
Ker je bilo dogodkov precej, bom strnila vse skupaj v krajše poročilo - tako luštno - po delih. ;)

1. del - KRES
Letos nisem imela namena iti na kres. Res ne. Pa sem si premislila. Ogenj je bil. Pijača kot se za tak dogodek spodobi. Fantje so se držali načela "Spijmo, kar vidimo. Zaporedje ni važno." No, kar se je tudi kmalu poznalo. Mogoče sva z Ano naredili napako, ker nisva pili. Mogoče bi potem razumeli. Mogoče. V glavnem, je bilo zanimivo. Zeblo me zelooooo, še danes me zebe, če pomislim nazaj.

Debata se je precej časa vrtela okrog dogajanj med žogobrci in odbojkašicami. Bonny, se mi zdi, da si zapečatila usodo našega vaškega pomembneža. Vsekakor pozivam k premirju. :)

No, poročilo o dogajanju se nahaja tukaj. Jaz sem šla prva domov, ker me je preveč zeblo. Zamudila sem skoke čez ogenj, resnico o ognju in njegovi obliki ter končni pretep.


2. del - PIKNIK
Hud napovednik.

Dejansko stanje: Folk je gledal hokej. Buuuuuu ...




Z Ano sva se zabavali po svoje. Jaz sem se imela super. Naučila sem se nekaj malega o elektriki. Od "sina" električarja, lepo prosim. :) Vem, kaj je treba narest, da zmanjka elektrike. Čeprav to ni ustavilo gledalcev tv-ja. Beri še tukaj.
In dragi moji, ne gledam grdo mojih otrok. Ampak ta bitja so strašno neubogljiva in jih je včasih treba "prijeti" s trdo roko ali malo bolj resnim pogledom. :)

Zaključek: Koktelji so bili dobri. Res. Čeprav sem čakala precej dolgo, da sem prišla na vrsto. :)


3. del - POROKA
Dan se je zame začel ob 5.50.
Ob 6.30 sem bila na kraju zločina.
Kuhanje, pometanje, živci, pospravljanje, pecivo, kozarci, živci, pijača, rože, ...
Nevesto smo oblekli, priči sem naredila frizuro. In potem se je vse odvijalo zelo hitro. Trobljenje, ženin, smeh, jok, pismo, jok, slovo, jok, šranga, smeh ...


Koristen nasvet: Če do hiše vodi samo ena pot, je zelo pametno, da avto prej pustiš kje daleč stran, da lahko prej greš.
Namreč - več kot pol ure sem se živčna prestopala na mestu in gledala na uro, ker nisem mogla nikamor. Končno se je sprevod premaknil in moja malenkost s polnim avtom kozarcev in šampanjca črta po bližnjici. Pridobila sem bore malo, vso pot smo se peljali v nekem čudnem vrstnem redu. Najprej teta, potem "fotograf", nato jaz in potem avto z nevesto in ženinom ter potem vsi ostali.
Preoblekla sem se na wc-ju našega najboljšega soseda.
Civilni del je minil kot bi mignil. Potem čestitke, riž, jok, šampanjec ...
In končno malo oddiha. Kavica. Kosilo. Dom. Tuš. Kavica.
Še zadnje dejanje. Cerkveni del. Zeloo smo bili pozni in smo tja dobesedno prileteli. Na srečo so zamujali tudi vsi ostali. Minilo kot bi mignil. Spet čestike, jok, riž, slikanje ...

Zabavni del: Hmmm, luštno je bilo. Zdržala do kar dolgo. Preveč hrane. Muska super (ane?). Ne maram kur. :)



Končna ocena: Utrujena. Zelo. Poroke so načeloma super.

Skupna končna ocena: Veliko vložene energije v vse skupaj. Srečna, da je mimo. V bistvu je blo kr luštno. V vsem času sem se precej nasmejala, čeprav sem imela bolj sitno obdobje.

Dodatek 1: Odbojka včeraj je uspela. Ana je očitno nekaj prej pila ali pa je bila preveč na soncu, ker je videla vse tako zelo idealno.
Dodatek 2: A. zdej pa res greva drsat. Sprejmem tudi varianto z rolerji. :)

13 komentarji:

Unknown 5. maj 2008 ob 13:19  

ODBOJKA:
Glede na to, da si v tečnem obdobju sklepam, da je Anina ocena realna. Lepo, da so se nogometaši potrudili in se je vse skupaj uredilo :)

Katja 5. maj 2008 ob 13:28  

Mitja, glede moje tečnosti sva že predelala in prosim, če nehaš s tem.

Ana je zaljubljena, ne morš ti nje resno jemat. Ona vse vidi v rožicah ... :)

Unknown 5. maj 2008 ob 13:32  

jaz sem povzel samo to, kar si v aktualnem postu napisala. Pač tako je, nimaš kaj;)

Katja 5. maj 2008 ob 13:35  

Vsako tele ima svoje vesel(j)e. :)

Pač tko je, nimaš kaj ;)

Unknown 5. maj 2008 ob 14:39  

Recimo, da zgornjo izjavo nemoči pripišem sebi in dodam, da ni tako napačno imeti veselje obrazložiti svojo odločitv med dvema možnostma. Prej bi rekel, da je tako edino prav.

Katja 5. maj 2008 ob 14:48  

Tole pa je kompleksna kombinacija misli. Sem se mogla precej potrudim, da sem razvozljala, kaj si hotel povedat. :)

Katja 5. maj 2008 ob 14:50  

*potrudit

Ana 5. maj 2008 ob 14:57  

ANA PA NI ZALJUBLJENA, KA PA SO TO ZDEJ ENE ČUDNE ZGODBICE, DRUGAČ PA ČE KEJ NE VEM, MI MORATE PA POVEDATI!!!

Ana 5. maj 2008 ob 15:01  

Glede poroke se sliš, da je bilo zares fajn, samo nekaj veliko ste jokali? ;)
Avtota sta imela tudi fajnga.
No, še oblekco mi moraš pokazati.

Katja 5. maj 2008 ob 16:46  

Anči, to so solze sreče. :)
Baje vse mamice, babice in tete jokajo. Sej veš kako je. :)
Dobiš fotke, sej sem ti obljubila. :)

Kaj se fino delaš, da nisi zaljubljena. Sej to ni nič tacga. ;)

storyteller 6. maj 2008 ob 14:08  

Kdo se je poročil, če ni skrivnost? In ti si imela najbrž pomembno nalogo (glede na to, da si se preoblačila na WC-ju)... khmm... priča??

Katja 6. maj 2008 ob 14:28  

Ne, ne ... sestrična se je poročila, js sem bila samo pomoč.

Priča bom pa septembra sestri. Takrat bodo drugi delali, se niti pod razno ne mislim preoblačit na wc-ju. ;)

storyteller 7. maj 2008 ob 10:37  

Jaz sem bila lani priča prijateljici... Sicer se nisem preoblačila na WC-ju, ampak skakanja je bilo pa velik. Nisem vedela kje se me glava drži. Je bilo pa prijetno in sem bila počaščna... sem svojo vlogo ZARES vzela :)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP