torek, 29. april 2008

Bonton po Katji (prvič)




Strašno me moti in sem sitna, kadar mi kaj ni povšeči. To se seveda dogaja precej pogosto, ker je že tako, da je človek prisiljen (ali ne), da komunicira, živi in se tako ali drugače premika po širšem ali ožjem teritoriju. Moja malenkost (ki to niti ni) se premika v precej znanih krogih in po precej ustaljenih stopinjah (vsak dan hodim po isti poti). Če sem nekoliko domišljava, bi lahko rekla, da bodo poljudje (tisti, ki bodo živeli recimo 1000 let za mano) zagotovo uokvirili in posledično častili moje stopinje, ki se vztrajno pišejo v zgodovino.
Na kratko: O bontonu bo tekla beseda, če komu ni jasno.

Popolnoma se zavedam dejstva, da ljudje ne poznajo besede bonton. Ker če bi bilo temu drugače, bi bilo drugače. In v tem primeru posta z dotično vsebino ne bi pisala.

bontón -a m (ọ̑) olikano, lepo vedenje

Torejzatorej, čas je za konkretne primere nelepega vedenja.

1.
Kraj: Središče naše domovine, glavno mesto ...
Čas: Nekaj minut po prihodu vlaka, ki gre iz Domžal 7.08 (pametni izračunajte, ostalim v vednost: to NI pomemben podatek).
Prisotni: Različni primerki človeške rase. Nekateri gredo v službo, nekateri iz službe, nekateri še spijo (teh tukaj ni), nekateri čakajo, nekateri pa ne. In jaz. In osebek, ki se počasi in majavo približa.
Situacija: Osebek pljune.

Torejzatorej, bistveni podatki: jutro, veliko ljudi, center mesta (skoraj), neprevečlepo dejanje.

Moj komentar: Tega se ne dela. Se ne spodobi. In predvsem: grdo je. Grdo za pogled in grdo za sluh. Mislim, že sama beseda ni lepa. Pljunek. Fujinfej. Kar ljudje pljunejo ni za na ulico. Nimam pojma, za kam je, ampak za tja pač ni. Osebku povem svoje mnenje.
In verjamem, da je bila situacija izjemna. Brez zamere - gre zgolj za primer.




2.
Kraj: Neka osnovnošolska telovadnica in povsod drugje, kjer srečam dotične osebke.
Čas: Vsaka nedelja proti večeru in seveda tudi ob drugih priložnostih.
Prisotni: ŽEnske : MOški + vmesni člen (predsednik)
Situacija: Žogobrci igrajo žogobrc. Pridejo luštne in prijazne punce, da bi igrale odbojko. Žogobrci se delajo, da nič ne vidijo. Žogobrci se delajo, da nič ne slišijo. Žogobrci se delajo, da so glavni. Žogobrci niso prijazna in prijetna bitja. Žogobrci so pač moški.

Torejzatorej: Vsako nedeljo se problem ponavlja, čeprav je točno določeno, kdo igra kaj in predvsem -> KDAJ.

Moj komentar: Žogobrci, pejte se solit! Ene uboge urice ne daste nam ubogim dečvam. V bistvu je ta ura že itak naša in ne razumem, kaj se je treba stalno usajat. Ne rečem, vztrajnost je lepa lastnost, vendar ne v vsaki situaciji. Žogobrci, pameten nasvet: kupite si Bonton. Tam piše, da imajo ženske prednost in da mora biti moški kavalir.
Hvala vmesnemu členu za trud. Mogoče mu nedeljski spodrsljaj spregledamo.




Bodi dovolj o tej temi. Bistvo je bilo povedano. Naslednjič nadaljujemo. Nekaj mi pravi, da bo rubrika postala stalnica na mojem blogu.

Dodatek: Ne mislim, da se jaz ves čas lepo obnašam. Ampak rada pač druge opozarjam na napake. Le kje je moj bonton ... Hmmm ... :)


16 komentarji:

Unknown 29. april 2008 ob 20:44  

Tole me je pa nasmejal: "Žogobrci niso prijazna in prijetna bitja. Žogobrci so pač moški."
:))))

C. 29. april 2008 ob 22:03  

Mene je tud nasmejalo, ampak strinjat se pa čist čist ne morem :) Žogobrci so prijazni, zelo prijetni in predvsem zelo moški .... yummy :D

Bonny 29. april 2008 ob 22:28  

@ C.: Verjemi - ni tako. Lahko se prepričaš vsako nedeljo, ko jih je treba najmanj pisno prosit, da gredo ven iz telovadnice.

C. 29. april 2008 ob 22:36  

Jih bom prišla eno nedeljo js prepričat, da spokajo lene riti ven iz telovadnice :) K mala vojska bojo odkorakali ven ;)

Anonimni 29. april 2008 ob 22:38  

@ C.: Optimistka:).

Sicer smo vsakič čakale R., da bi prišel in jim povedal par krepkih. Pa nič od njega:)

Unknown 29. april 2008 ob 22:45  

:)
če bi vedu kako je... bi že pokazal tem nevzgojenim bitjem, kaj se pravi biti kavaklir...:)

Unknown 29. april 2008 ob 22:47  

Kavalir*
po končani tekmi nogometa seveda:)

C. 29. april 2008 ob 23:02  

Bonny, ne dvomi v moje sposobnosti prepričevanja in teženja ljudem :)))

storyteller 29. april 2008 ob 23:18  

Če bi se sama spravila pisat post na dotično temo (torej o tem, da nekateri v svojem slovarju ne poznajo besedo BONTON) bi ratal cel roman iz tega :S

Glista Fashionista 30. april 2008 ob 10:14  

Igralci malega nogometa ne igrajo zastonj MALEGA nogometa. Če bi bili res kaj vredni, bi se šli ta velikega :D

Sovražim ljudi, ki pljuvajo. Yak.

Ana 30. april 2008 ob 11:11  

ker so pač moški, to je dejstvo,

v prihodnje pa bo baje vmesni člen na naši strani, če ne bo zatajil že prihajajočo nedeljo

Unknown 30. april 2008 ob 18:44  

Da pokomentiram situacijo z vmesnega zornega kota.
1. (Žogobrci)Ne razumem, da tako brezčutno kradete čas dekletom, ko sami po uri in pol nogometa že izgubite vso energijo in koncentracijo za igro... podaljševanje je nesmiselno.
2. (dekleta)Če se težave konstantno pojavljajo se o tem obvesti odgovorne (vmesni člen). Veliko čveka in slabe volje zadeve ne reši.
3. (Dekleta)Če vnaprej napoveš svojo prisotnost, kljub temu, da je že vse dogovorjeno, vmesnemu členu olajšaš koordinacijo nedeljskih terminov, želja in odsotnosti, ki so stalnica pri takih stvareh.(to žogobrci redno počnejo)
4. (Vse,ki se jih tiče)Preveč prahu okrog ene malenkosti...

Rok Ravnikar 1. maj 2008 ob 11:14  

jao, kake fore?! Čeprav tale prepričevalni manever od carmen sploh ne bi bil od muh ;)

C. 1. maj 2008 ob 11:28  

Mislim, da bi mi kr uspelo izborit puncam prostor :)

Rok Ravnikar 1. maj 2008 ob 11:39  

zdaj sem uspel prebrat še oni drugi zapis o fuzbalu - katja, vsaj objektivna si. :)

Katja 1. maj 2008 ob 12:17  

@R: Verjetno ne bi veliko pomagalo, če bi še ti tja prišel. Oni pač "padejo" v svojo igro in ne nehajo, čeprav je res, da so videti že zeloo izmučeni. :)

@C: Hmmm ... tale yummmy mi nekako ne gre k tej situaciji ... ;) Drugače pa ti kar pridi, te bomo veseli!

@B: Baje jih zdej pride cela delegacija narest red in mir. ;)

@ST: Bo roman, nič bat. Samo po delih. :)

GF: Meni se zdi, da se tile fantje delajo, da so tvoj komentar spregledali. :) Je pa najbrž res nekaj na tem! ;)

@A: Vmesni člen je baje že ves čas na naši strani.

@M: Ves čas si obveščen o dogajanju. Nisem jaz kriva, če ne slediš oziroma me ne poslušaš. S četrto točko se popolnoma strinjam.

@RR: Objektivna sem. :) Tokrat je bila krivda razporejena, tako da ni pošteno poimensko obtoževat ljudi.

Sicer smo pa pametna bitja in se lahko vse zmenimo. :) (upam, da čutite ironijo) :)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP