nedelja, 20. april 2008

U planine ...

Začetna destinacija: Krivčevo (636 m)
Končna destinacija: Velika planina oz. Zeleni rob (1666 m)
Čas hoje: 6 ur
Občutki: jebemti hrib!!!

Sem šla. V hrib. Verjetno samo izbrali najslabšo varinato. ;;)) Ne, sej je bilo fino. Pot ok, zjutraj sploh ni bilo toliko blata. Na Gojški planini že prvi sneg in ogromnoooo žafrana, kasneje na Mali planini že malo več snega, na Veliki še več ... na Zelenem robu pa fulll.
Družba tud super. Še bom šla. V hrib. :)



Gojška planina






Mala planina



Velika planina





Zeleni rob




Dodatek: Hvala A. in M. za fotke. :)

9 komentarji:

Anonimni 21. april 2008 ob 18:13  

Fotke so že lepe, samo do gor priti ... maybe someday:) ...

Bimmer Girl 21. april 2008 ob 18:26  

Uf sem si pa jaz ful želim!! Khm, nov izlet?! :)))

Aja, Rok: morje - izpit mamo tist dan :S Sorry!

Katja 21. april 2008 ob 18:41  

Gor se pride tud z gondolo in potem s sedežnico. ::))

Ma sej, ko hodiš, si misliš, da si največja budala. Ko pa prideš gor, je pa občutek dober.

Samo se bo treba natrenirat za kaj višjega. Tole v bistvu niti ni tolk visoko.

Andreja, kdaj pol greva? ::))

Glista Fashionista 21. april 2008 ob 20:54  

Plosk, K., plosk. Glista se ti klanja!

Katja 22. april 2008 ob 13:30  

Hvala, hvala ... :)

Spela 22. april 2008 ob 18:06  

Uau, zgleda full lepo. Jaz si tudi želim videt V.Planino...sam 6 ur hoje :S Bomo šli kje od bližje. Upam, da se da ;)

Mene hoja v hrib ne mika kaj preveč...imam raje po ravnem ali malo mešano :)

Katja 22. april 2008 ob 19:13  

@S: Ej, ni panike. Čist do vrha se lahko drugač tud pripelješ. Ampak a nisi ti tud mal ljubiteljica hoje v hrib?

Spela 23. april 2008 ob 07:50  

Ma...letos me nekaj drži. Se čudim sama sebi. Sej hoja v hrib je kul...ampak max 1 uro. Tolk, da še lahk rečemo sprehod, ne pa planinarjenje :D Pa tak, da je mehek, gozdni teren...ne kake skale. Nisem še tako daleč...

...mogoče me kdaj prime...ko bo več kondicije ;)

Katja 24. april 2008 ob 09:55  

Sej jaz sem tud brez kondicije. Nimam pojma, kako sem gor pršla. :)

Se pa strinjam, ni dobr preveč hriba. Sploh ne.

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP