četrtek, 3. april 2008

April

Se mi zdi, da smo že krepko v aprilu in mi gre na živce, da mi na blogu kaže ves seznam postov, ki sem jih napisala v marcu, tako da je skrajni čas, da nekaj napišem.

Torej - 1. april. Ukinila bi ga. Resno. Ker mi gre na živce, da se vsi nekaj trudijo, da bi bili izvirni, zabavni in nevemkajše. Brez veze. Sploh pa bi z zakonom prepovedala, da se v medijih nekaj "lažejo", ker potem folk ne ve, kaj je res in kaj ni.

Primer številka 1: Moja sestra misli, da so tukaj našli dinozavrov zob (???), ker je tako slišala na radiu (se mi zdi).
Primer številka 2: Petra mi je rekla, da jim je umrla psica. Jaz pa: "Ha ha, ja valda, prvi april ..." ->NOT!

Zadeva sploh ni zabavna. Mene sicer ni nihče potegnil, jaz tudi nisem nikogar. No, sem zvečer R.-ju nekaj rekla, ampak se je včeraj izkazalo, da ni bila šala. Nehote.

April je lep mesec. Začel se je sončno. Upam, da bo tako cel mesec (se delam, da ne vidim, da je zunaj slabo vreme). Ta mesec nimam skrbi. Ta mesec se učim za izpite. Ta mesec sem pridna. Ta mesec se ne prepiram. Ta mesec mi je vseeno, če me ljudje prizadanejo. Ta mesec mi je vseeno, če nisem zraven. Ta mesec sem dobre volje. Ta mesec sem drugačna. Ta mesec je lep.

Ko (če) najdem kabel za telefon, dodam še fotke.

3 komentarji:

Bimmer Girl 3. april 2008 ob 12:35  

O shit ... Zihr je prvi april -> NOT! Grozno, da se tako človeku še smejiš zraven. Sam kaj ti pa take stvari govori na tak dan :)

Ja, vreme JE lepo, juhuhu :)))

Unknown 3. april 2008 ob 15:16  

Ha, ha! Sploh me nisi na foro, če se e izkazalo za resnično.
Drgač pa: skoz ti pravm, da bo:)... upanje umre zadnje:)

Katja 3. april 2008 ob 15:19  

@A.: Vreme je aprilsko. Pri nas trenutno sije sonce in pada dež. Jupiii ...

@R.: Takrat sem te dobr na foro, samo nisem vedla, da se bo tako izšlo ... Sicer pa tukaj ni nobenega upanja, ampak zgolj dejstva. Vse je strogo uradno. ;)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP