ponedeljek, 28. april 2008

Rožice

Danes sem šla v šoping. Po rožice. Vsako leto namreč skrbim za rože na gasilskem domu, kar je zame kar velik zalogaj. Na začetku vsakega leta sem namreč zelo optimistična in mislim, da bom imela najlepše rože in oh in sploh. Zato posadim veliko rož. In potem do oktobra, ko jih pospravim, skoraj vsak dan jamram in se smilim sama sebi, ker jih moram hodit zalivat.

Letos sezono zopet otvarjam optimistično. Kupila sem rož za 16 korit na balkonih in 6 na okenskih policah. Danes jih grem še posadit, potem bomo pa videli ...



Dodatek 1: Sovražim rastlinjake in nore ženske v njih.
Dodatek 2: Ko me bo naslednjič imelo, da organiziram kakšno stvar, naj me prosim nekdo pošteno brcne v rit!
Dodatek 3: Ja, vem, da je minil že skoraj en teden od zadnje objave. Mam kar nekaj stvari za napisat, ampak se mi ne da. ;) Bom, bom ... :)


11 komentarji:

Bimmer Girl 28. april 2008 ob 20:34  

Pridna. Jaz pa ne sadim rož :) Jih samo zalivam poleti, ko naših ni doma :P

Katja 28. april 2008 ob 22:32  

No, so že posajene. Zdej pa bo kar bo.

Unknown 28. april 2008 ob 23:31  

Ja glej, da boš res vse not prnesla kr maš še za napisat:)

Katja 29. april 2008 ob 08:34  

Eh, bomo vidli kolk bom pri volji. Mogoče. :)

Unknown 29. april 2008 ob 10:11  

mene tut zanima kaj vse imaš še za napisat :)

Katja 29. april 2008 ob 11:38  

@M: Ja, seveda. Te mogoče kaj skrbi? ;)

C. 29. april 2008 ob 11:38  

Mene pa zanima od kdaj si ti taka gospodinjica in sadiš rože naokrog? :) Sm bila prijetno presenečena nad to novico :)

Katja 29. april 2008 ob 14:22  

@C: Olala, js pa rožice smo eno. Takorekoč. Hahahaa ...

Spela 29. april 2008 ob 22:23  

Jaz pa rože sta pa dve stvari..dve zelo različni :D No, sej so lepe pa vse...če nekdo drug skbi za njih :D

Imam dobre namene z rožicami, pa kaj ko mi ne uspe... :( Drevesa so mi bolj všeč ;) Pa bambusi.

Bonny 29. april 2008 ob 22:32  

O fuj rože! Z njimi pride zalivanje pa žužki pa sekiranje pa mami potem hodi v mojo sobo ... no go. Od lani sem skenslala vse na zunanji okenski polici. Notri pa imam nek plevel:) in se še čudim, da raste.

Katja 1. maj 2008 ob 12:31  

@S: Sej če po pravici povem, so moje rože navajene na veliko hudega. Včasih po več dni ne dobijo vode. :) Upsi ...

@B: Te kar vidim čez 10 let! Bonny vsa v "rožicah". ;)

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP