torek, 15. april 2008

FESTIVAL PROSTOVOLJSTVA MLADIH

Ker sem prostovoljka, se spodobi, da objavim vabilo na dneve prostovoljcev.
In sicer osrednja prireditev bo v četrtek, 17. aprila na Prešernovem trgu v Ljubljani, kjer se bodo prek celega dneva na stojnicah predstavljale različne prostovoljske organizacije iz vse Slovenije, odrsko dogajanje pa bodo zapolnili prostovoljke in prostovoljci s svojimi kulturnimi, glasbenimi in plesnimi točkami. Program na odru bo povezovala Improliga.

Predvsem vabljeni na stojnico MSV-ja (Mladinsko središče Vič), kjer nabiram življenjske izkušnje. :)


Slovenska filantropija
MSV

6 komentarji:

Anonimni 15. april 2008 ob 10:30  

A bo kdo kaj pel?

C. 15. april 2008 ob 11:47  

Prostovolstvo mladih? A se meni sam zdi, da neki manjka?! :D

Drugač pa super zadeva ... škoda ker me ni več v lj :(

Katja 15. april 2008 ob 17:27  

@B: Nimam pojma. Neki baje bo. ;)

@C: Tkole se nardi, če človek stvari samo kopira. ;) Je že popravljeno. Ja, super. Js grem vedno samo za 5min pogledat. Se pa ful dogaja. :)

Bonny 15. april 2008 ob 21:03  

Jaz bi tud šla. Če bo kdo pel:).

Katja 15. april 2008 ob 22:13  

@B: Ob 18. uri in 20 minut se bo začel brezplačni koncert, kjer bodo nastopili: S.O.S., NON, Bunker bend in Aritmija.

????

Anonimni 16. april 2008 ob 11:04  

OMG, kakšne kratice so pa to? Nič kaj znano mi ne delujejo ...

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP