petek, 4. april 2008

Cimet in med


Že drugi dan prakticiram zdravo življenje. Kao. Zjutraj po nasvetu Koale delam tibetanske vaje. Opis vaj že visi po vseh možnih omarah v moji sobi. Fino. Dokler se mi še da.


Po novem pa izkoriščam tudi vse možne naravne vire.
Ves čas zračim prostore. Včeraj je mami ugotovila, da najbrž nekaj ni v redu z mano, ker sem odprla vsa vrata in okna v stanovanju. Zaprem okna in vrata in po 5 minutah ugotovim, da je spet slab zrak. Pa spet ...
Pijem vodo. No, to delam že nekaj časa, samo zdej pijem samo še vodo (in kavo).
Energijo črpam samo še iz naravnih virov oziroma sonca. Zjutraj malo ven na sonce, potem pa še kadar je možno.
To je vse.
Sem si en teden downloadala različne aerobike, pilatese ... Včeraj je bil prenos (končno!) dokončan, tako da danes začnem prakticirat tudi to.
In najpomembnejše!!!!!!!! Tatatatataattatrarararaa -> včeraj so eni osebki (komunalci??) pomedli ceste, kar pomeni, da bom imela ta vikend otvoritev rolarske sezone. Jupiiiii!!!!!!!

Včeraj, ko sem mami kazala čare interneta, sva našli različne zdravilne učinke cimeta in medu. Med je nekaj, česar Katja ne mara. Res ne mara. Jak, fuj in fej. Nimam pojma zakaj. Tako pač je. Sprejemljiv je le v čaju, pa še to izjemoma. So mi pa všeč medenjaki. No, cimet je pa super. Lepo diši, uporaben je in doda nek okus. Poseben. Like it. :)


Med in cimet se v tem primeru uporabljata v druge namene. Koristna sta baje za veliko stvari:
  • Ugotovljeno je, da mešanica medu in cimeta zdravi mnoge bolezni.
  • Med se lahko uporablja brez stranskih učinkov za vse vrste bolezni.
  • Današnja znanost pravi, da med, čeprav je sladek, če se ga jemlje v pravem odmerku kot zdravilo ne škoduje diabetikom.
  • Znani magazin po imenu Weekly World News je v Kanadi 17. januarja 1995 v skladu z ugotovitvami zahodnih znanstvenikov objavil listo bolezni, katere se zdravijo z medom in cimetom ...
  • Izgubo las, infekcije mehurja, zobobol, holesterol, prehladi, nervoza in bolečine v želodcu, bolezni srca, prebava, gripa, dolgo življenje, mozoljavost, infekcije kože, hujšanje, rak, utrujenost, slab zadah, izguba sluha ...
  • Blablabla ... v glavnem, kombinacija je kul! Če jo uživate vsak dan, se vam nič ne more zgoditi, živeli boste večno!
Torej, naredila si bom mešanico za obraz, in sicer iz treh jušnih žlic medu in ene čajne žličke cimetovega prahu. Pa da vidimo ... ::))

11 komentarji:

Anonimni 4. april 2008 ob 12:12  
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
Anonimni 4. april 2008 ob 12:41  

Pa kva se to dogaja, da skos neki brišeš? A te je virus najdu?

Katja 4. april 2008 ob 12:46  

Ne, ne ... to no neprimerni komentarji. :) Joke.

Ma ja, nek virus. Kaj nej pa zdej?

Anonimni 4. april 2008 ob 13:39  

Nimam pojma.
Jaz s strahom čakam, kdaj bodo pri meni začel srat:).

Ana 4. april 2008 ob 14:55  

Me zanima, kje na seznamu tvojih aktivnosti in zdravega načina življenja je tek v naravi??? oz kok te to zanima???...a si samo na koleščka narejena??

Katja 4. april 2008 ob 15:52  

@LK: Za tek mi ni. Se pa rada sprehajam. A ti ful tečeš? Men se zdi, da si mi obljubila, da greva rolat ... ::))

Ana 4. april 2008 ob 16:08  

ne jaz nič ne tečem, bom pa sedaj začela, 1x na teden in naro okol gradišča
bova šle rola, bova, sem že rolarje probala, še so prov

Unknown 4. april 2008 ob 16:24  

Neki čudnga se s tabo dogaja:)))

Katja 4. april 2008 ob 16:26  

@LK: Odlično! Upam, da bo v nedeljo lepo vreme. :)

@R.: Kaj? Zakaj? Kaj je pa narobe?

Unknown 4. april 2008 ob 16:30  

Hec! Ta prve medalje, zdej pa še spremenjen stil življenja:)))
Hec, no!

Katja 4. april 2008 ob 16:42  

Hehe, le kaj sledi naprej ... ::)))

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP