sobota, 5. april 2008

Stop!

Uvajam spremembe v svoje ubogo, revno in nezanimivo življenje.

Zdaj se učim, kako reči NE! STOP! oziroma se upreti. Sicer sem trmasta in imam dva obraza (sem le dvojček), kar pomeni, da to že znam, ampak (na žalost?) to uporabljam v napačnih situacijah.

Torej, ko me naslednjič pokliče stara mama, bom rekla NE! Ker moja mama je namreč ugotovila, da jaz zagotovo ob petkih nimam faksa, tako da pokliče kak dan prej in reče, da mora nujno k zdravniku, teti na obisk, v trgovino, ... In seveda (čeprav ima 4 otroke in 6 vnukov z izpitom in prevoznim sredstvom) sem edina, ki jo vozim naokoli.
Tega seveda ne bom naredila. :) Vedno si rečem, da me bo mogoče, ko bom stara, kdo takole vozil naokrog, ko sem jaz tako prijazna. :)
Se pa trudim drugim stvarem reči NE!
Recimo moji čudni navadi, da se ne oglašam na telefon. Zdaj se.
Recimo moji čudni navadi, da si kao prerokujem. Rečem si: "Če se bo pa sedaj to zgodilo, bom pa naredila izpit ..." No, to ves čas delam. Bom nehala oziroma nehujem.
Še nekaj takih čudnih navad imam, ki se jih poskušam odvaditi. Predvsem se pa trudim ne biti sitna, ker baje sem. Ni mi vseeno, če ljudje rečejo, da sem sitna in stalno nekaj težim. Sem pa vesela, da sem opozorjena, ker res ne želim biti taka. Po novem pošiljam prijazne maile in ne grozilne, sem prijazna po telefonu, lep primer prijaznosti sem bila včeraj na vajah ... Čeprav dolgo najbrž ne bom zdržala. Občutek je pa dober. :)

Fuj in fej, koliko cukra na enem mestu. Haha, to pa že nisem jaz. :)

Všeč mi je tale komad. :)


12 komentarji:

Anonimni 5. april 2008 ob 16:26  

LOL, kolkrat sem že jaz rekla, da se bom oglašala na telefon, LOOOOL! Potem pa rečem "NE!":P ...

Katja 5. april 2008 ob 18:08  

Sej vem! Ta bo najtežja! :)

Pa kaj je to? Kaka bolezen? Pismo, ej ...

Unknown 6. april 2008 ob 02:33  

Kolkrat sem si jaz že reku, da se NE bom oglašal na telefon... ne morem, da se nebi:)
K., da res nebi kakim vnukom težila, da te na stara leta vozijo okol!
Na msnju sm vidu, da si se cel dan učila... ne vem kaj? Upam, da reči NE!
Sj to je zahtevn projekt!

Sam je neki na tem, da se v zadnjem času neki s tabo dogaja:)

Katja 6. april 2008 ob 13:38  

@R.: Še otrok nimam, kje so še vnuki ... ni panike. ::)) Učila. Ja, lahko bi se, pa se nisem. Jah, takim stvarem ni težko rečt ne.

Z mano se marsikaj dogaja. :)

Anonimni 6. april 2008 ob 17:41  
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
Anonimni 6. april 2008 ob 20:38  
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
Glista Fashionista 6. april 2008 ob 21:36  

Hmmmm ... zakaj pa se ne oglašate na telefon?! No, sej jz se tudi ne, če me kliče kdo, ki ne želim, da me kliče. Ampak drugače se pa zmeraj. Sploh za Gorenjce mi ni jasno, da rajš pol kličejo nazaj :):):) Al niti tega ne počnete?

Bimmer Girl 7. april 2008 ob 20:10  

Opa Bonny, ti si se vedno zgovarjala, da imaš telefon potiho :))))

Bimmer Girl 8. april 2008 ob 20:39  

Wuhu, kiči kiči template :) I like it :D

Katja 8. april 2008 ob 21:15  

Katero kiči kiči you like? Sem jih tolk menjala, da ne vem več :D Aja, it is I, C. :D LOOOOOOL

Bonny 8. april 2008 ob 21:22  

@ C. v preobleki: LOL, LOL!
Tale je tud podobna čist teb - rdečkasta in črna!

Katja 8. april 2008 ob 21:24  

Js vidim roza ... haha ... ::))

Katja

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP