torek, 22. april 2008

Otvoritev sezone


Jupiiiiiijuheeejjjj!!!!!



Drriiiiiiiiinnnnnnnnn ... Pred vrati ona.
M: "Greva?"
K: "Greva!"

Čeprav je skoraj cel dan deževalo in je šele proti večeru posijalo sonce. Čeprav je bila cesta mokra. Čeprav so bili moji ubogi rolerji pod številnimi pajčevinami in sem imela cel boj, da sem prišla do njih. Čeprav sva šli le 3x po hribu gor in dol. Čeprav je ona pošteno padla.

Uradno se je sezona mojega najljubšega športa začela!!!!


6 komentarji:

Spela 23. april 2008 ob 07:52  

Moji so še vedno nekje zakopani, zaprašeni. Se mi že malo lušta...priznam :)

Upam, da mi bo letos večkrat uspelo. Lani mi je samo 1x :$

storyteller 23. april 2008 ob 10:13  

Za vikend me ni doma, dan-dva stiska s časom in je že toliko novega!!! Sem prebrala vse za nazaj, sam komentirala nisem zraven (je že pase ;)) Meni je ljubša zimska različica - drsanje, samo jo na žalost ne prakticiram pogosto. Le občasno - sem ter tja. Jaz pa čakam, da sedem na "bicikl" (ga moram še prebarvat prej).

Katja 23. april 2008 ob 17:30  

@S: Js tud upam, da bo letos lepo vreme, da se bom kej spravila ven. Je pa fino, tko da priporočam, da greš v kratkem. :)

@ST: Ja, neki se mi dogaja, pa bi skos ene bedarije pisala. :) Js mam tud rada drsanje, sam je rolanje lažje izvedljivo. :)
Kolesa pa ne maram. :)

Bonny 23. april 2008 ob 21:31  

A je že za rolanje? Mislim no, a se ne uničijo, če rolaš po mokrem?

Katja 24. april 2008 ob 09:57  

@B: Aja? Ne vem, če se uničijo. Vem, da bolj drsi. Midva imava še eno neizpolnjeno turo po Lj. ;)

Anonimni 24. april 2008 ob 10:59  

Vem, vem:).
Čakam le na posušene ceste, ker imam nove rolarje:).

(kravica) Katka 2008 © Blog Design 'Felicidade' por EMPORIUM DIGITAL 2008

Back to TOP